obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Trage transfers tussen WIFI en bekabeld
deuxani
Sinds ik meer thuis werk is mij opgevallen dat de file transfers, tussen mijn Windows 7 laptop verbonden via WIFI met de Tele2 modem en mijn Windows 7 desktop verbonden met een kabel direct op de Tele2 modem, erg traag zijn. Ze schommelen tussen 700kb/s en de 1,7MB/s. De laptop staat op 2,5m van de modem en de desktop op een paar centimeter. Is dat een normale snelheid want persoonlijk vind ik het erg traag en het lijkt de laatste tijd ook steeds meer invloed te hebben op het streamen van mijn laptop naar mijn desktop.
 
cornfed
Hangt af hoe sterk het signaal is op de laptop.
Plus of er andere netwerken in de buurt zitten die hetzelfde kanaal gebruiken.

Als je beide laptops via een netwerkkabel verbindt met de router, is dan de snelheid hoger?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trage transfers tussen WIFI en bekabeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 10 aug 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
Zwak Wifi signaal/beperkt internet Algemeen : 6 26 sep 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Wifi ontvangst verbeteren Algemeen : 4 13 apr 2014
Advertentie