obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Problemen portforwarden
zerox56
Hallo
Ik heb geprobeert te portforwarden op mijn router. Maar dit is niet gelukt. Het programma PFPortChecker gedownload en het zei dat de poorten niet open waren.
Volgens mijn vriend moet ik de poorten open zetten op mijn external IP. Deze heb ik op internet opgezocht.
Ik probeer een server te maken. Maar als ik of iemand anders probeert in te loggen op de server, geeft het aan Unknow Host (In het spel dan)
Ik heb op google gezocht en op Helpmij forum gevraagt. Ze verwezen mij naar een handleiding op deze forum. Maar dat had ook geen nut.

Mijn router is van Davolink (Ik weet niet zeker welke, maar ik denk dat het geen verschil uitmaakt)
Ik probeer de poorten open te zetten op 25565
Kan iemand mij helpen
 
cornfed
Je moet altijd het ip adres gebruiken van de pc waar je spel of programma op staat.
Dus het interne ip adres (192.168.1.xx).

Klik eens op deze link en scrol naar onder om het spel of toepassing uit te zoeken.
Dan heb je de juiste handleiding. -> http://portforward.com/english/router...0index.htm
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
zerox56
Volgens mij had ik dat ook al gedaan. Maar nu zegt het programma dat de poort open is. Ik ga even testen
 
zerox56
Ok. De server doet het. Bedankt voor de hulp
 
cornfed
Graag gedaan.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
3p1c banan
kan iemand me helpen ik heb geprobeerd portforwarden maar het lukt me niet en ik heb veel site bezocht maar ik snapte er niks van kan iemand me helpen?
 
kobus1960
Dit topic lezen en de gegeven links bekijken, dan ben je klaar. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen portforwarden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
Portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 22 jan 2016
Portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 02 jul 2015
Advertentie