obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
TV erbij
maikeltjeee
Hallo iedereen, Ik heb een vraag en hoop dat ik snel antwoord krijg.

Wij hebben onder een tv met digitaal beeld erop van tele2. Nu heb ik boven nog een tv die geen digitaal beeld heeft en heel slecht. Hiervoor willen we graag ook beter/digitaal beeld. Als alle zenders al goed zichtbaar zijn is het al goed. Nu het leuke nou willen we nog een tv halen als kado. Nu weten we niet of we deze kunnen aansluiten op tele2? of hoe moeten we dit doen? Andere woorden we hebben 1 TV onder en 2 TV's boven. Kunnen deze allemaal digitaal op tele2? Of hoe zit dat? Heb ook na de klantenservice gebeld maar niet veel aangehad dus hoop dat ik hier wat meer informatie uitkrijg.

Mvg, Maikel
 
kobus1960
Je hebt in principe per TV een decoder nodig. Je kunt er op het modem 2 kwijt.
Dat wordt dus lastig. Ben je nog in het bezit van een kabelaansluiting?
Bv. Ziggo heeft voor € 16,- p/m nog steeds analoog signaal op de kabel staan, die
kun je splitten zoveel je wilt, desnoods met een versterker er tussen. Caiway heeft
dat al niet meer, Digitenne voor boven is ook een optie, € 10,- p/m met een max
van 4 kaarten voor datzelfde bedrag. De eerste decoder krijg je erbij, de volgende
moet je kopen, heb je voor euro of € 30,-, da's ook nog digitaal.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Je kan het signaal van een decoder verdelen over twee tv's via een SCART splitter.
Zeker voor boven een mogelijk variant.
Je ziet dan wel dezelfde zender op beide tv's.
Gewijzigd door cornfed op 10 februari 2011, 01:29
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Die had ik even over het hoofd gezien, excuus, goeie aanvulling Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
maikeltjeee
Helaas is allebei dezelfde tv zender niet echt een optie.

Werkt dit ook samen met tele 2 deze 'digietenne insteekkaartjes'?

Dus kan dit gewoon boven gebruiken zonder problemen aanvragen en al zonder dat ze zeg maar 'tegen elkaar gaan werken'
 
kobus1960
Ja hoor, als je beneden Tele2 gebruikt en je zou boven Digitenne gebruiken,
geen enkel probleem, dat bedoel je?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
maikeltjeee
Jep, Dat is wat ik bedoel. En dan zoals ik zie ben ik voor 12,50 p/m klaar en heb ik mooi en goed beeld?
 
cornfed
Digitenne en Tele2 IPTV zijn volledig gescheiden systemen.
Die kunnen mekaar niet bijten.

Maar hoezo €12,50? Digitenne kost toch €8,50 per maand.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
maikeltjeee
Vanuit de site van digitenne: 'Je mag op één abonnement van Digitenne drie tv's aansluiten. Per tv heb je een digitale ontvanger nodig. De eerste krijg je gratis in bruikleen, de tweede en derde kun je huren voor maar € 4,- per ontvanger per maand.'

dus in mijn ogen betaal ik €8,50 p/m en dan nog €4,- p/m erbij voor het tweede kaartje voor de tweede tv. Of ben ik een beetje het dromen?
 
kobus1960
Dat klopt exact, zo doe ik dat op m'n werk, daar hebben we op 2 punten digitenne
met EDL erbij voor € 25 p/m, gedeelt door plm 30 personen............. tel uit. Grin
Prima beeld, even de bijgeleverde antenne richten en uitstekend beeld.
Net wat je wil. Ga wel eerst even na of jouw woongebied hiervoor geschikt is, er nog
geen 100 % dekking.

Edit; Wij hebben de tweede decoder gekocht op MP, de kaart is gratis, kun je zo halen
bij de primafoon, wel even legitimeren.

Of laat jezelf even door Cornfed informeren over sateliet/schotel, is ook een wereld
apart en oneindig groot.
Gewijzigd door kobus1960 op 10 februari 2011, 01:46
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV erbij', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie