obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Davolink als Router in netwerk?
Jerry
Ik weet niet genoeg van de technische specificaties van de Davolink.
Is de Davolink, naast de modemfunctie, te gebruiken als netwerkrouter? Waarbij PC's, laptops en mediaplayers onderling bestanden kunnen uitwisselen?
Ik kon op dit forum geen topic vinden met deze algemene vraag. De andere router-topics op dit forum gaan direct al gedetailleerd over het koppelen van specifieke routers.
 
kobus1960
Het is in principe mogelijk, echter de instelmogelijkheden én het aantal poorten (er zijn er
maar 2 voor internet) zijn erg beperkt. Voeg daarbij het draadloze deel wat niet geweldig
is, en daar heb je de redenen waarom dit niet besproken wordt. Je koopt voor € 30,- een
54G routertje welke al deze functies wel voldoende heeft.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Jerry
Top, dank voor je snelle antwoord. Op naar de winkel voor een router dus! Kun je me er een adviseren? M'n wensen zijn Betrouwbaar, (deels) draadloos, 4 aan te sluiten apparaten, gebruiksvriendelijk, hoeft niet hi-tec maar het belangrijkste: goed compatible met de Davolink?
 
kobus1960
Deze heb ik zelf, nu op Ziggo, voorheen op Tele2, daar beviel ie ook buitengewoon,
en je bent gelijk voorbereidt op hogere snelheden in de toekomst,
+ je kunt een Gb netwerk gebruiken. Linksys is eveneens onbetwist.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Jerry
Nogmaals dank!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Davolink als Router in netwerk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
netwerk-id, netwekfrequentie en symboolfrequentie Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 22 apr 2016
Advertentie