Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Pagina 2 van 2: 12
|
SAN niet via wifi, wel via lan3
|
|
Johnadven |
Geplaatst op 17 March 2011, 05:30
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 14 Mar 2011 |
Op poort 3 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 17 March 2011, 18:06
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
En weet je zeker dat niet ergens een firewall of zoiets de verbinding over WIFI tegenhoudt? Anders zou iets mis moeten zijn met de router. Je kan een fabrieksreset eens proberen. Soms helpt dat. Je moet dan wel alle instellingen (WIFI en dergelijke) opnieuw instellen. Als de router aan staat, moet je een verzonken microswitch aan de achterkant met een paperclip of zo indrukken. Er staat INIT bij geschreven. Doe dat enkele seconden lang. Daarna moet de router rebooten. |
|
|
Johnadven |
Geplaatst op 18 March 2011, 05:26
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 14 Mar 2011 |
Cornfed, bedankt voor het meedenken. Inmiddels heb ik een andere oplossing gekozen. Een andere router besteld om achter die van Tele2 te zetten. Dan kan ik alle instellngen zelf bepalen en verwacht ik dat het werkt. En meteen ook een betere WIFI toegang. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SAN niet via wifi, wel via lan3', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 | TV diensten | : 2 | 21 Aug 2016 |
Advertentie