obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
 Onderwerp afdrukken
Bluetooth werkt niet na upgrade Windows 7 (HP dv6920ed)
marijke84
Hoi allemaal
Daar ben ik weer Wink
Voor degene die mijn vorige post gevolgd/gezien heeft, mijn lappie heeft een nieuwe HD gekregen, en doet het nu een stuk beter Grin ik heb meteen een upgrade gedaan naar Windows 7. Heerlijk is dat zeg, vergeleken met Vista! Maar dan nu het probleem: Ik wilde mijn foto's van mijn telefoon naar de laptop sturen.... Helaas. Bluetooth werkt niet! Mijn tekentje is nu ook blauw/rood ipv blauw/wit. Ik heb erg veel gegoogled, maar vond nergens een oplossing. Wel hetzelfde probleem Sad
Iemand enig idee hoe ik het op kan lossen?
 
kobus1960
Heb je na de installatie per ongeluk met een hotkey BT aan of uigezet?
Staat de schakelaar aan de zijkant goed?
Zijn maar wat opties. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
marijke84
Dank je voor je snelle antwoord
Ik heb nu via de installatiecd van mijn telefoon wel verbinding met mijn telefoon....
Maar in mijn balkje rechtsonder is mijn bluetoothtekentje nog steeds rood.
De hotkey...... geen idee? Frown
 
kobus1960
Je hebt de FN toets en een functietoets (F1 t/m F12) met dubbele functie.
Een combinatie schakeld BT aan of uit.
Dat je contact hebt met je telefoon zou aangeven dat alles werkt toch?
Dan is het niet groen worden van de icoon een driver kwestie.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
marijke84
Driverkwestie is geen probleem??
 
kobus1960
Als alle BT functies goed werken zou ik daar geen probleem van maken, je weet dat
het icoon rood blijft. Als je laptop standaard geleverd is met Vista of XP en je upgrade
naar Win7 kan het zijn dat HP die Win7 BT drivers online heeft staan, zo niet, zou ik het
zo laten.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
marijke84
Oké Smile
Ze staan idd niet online, de drivers, omdat HP windows 7 niet ondersteund...
 
marijke84
Ik zie nu dat het bluetooth tray application is die een rood/blauw tekentje geeft.... ik heb OOK een gewoon bluetooth teken.
 
kobus1960
Je hebt als het goed is een tray application én een gewoon BT icoon op het buroblad.
Die staat daar voor beheerders (jijzelf dus) doeleinden, kan ook niet weg, die komt
telkens weer terug. Tray application staat daar als notifiër, vandaaruit kan je weer
wat andere BT zaken besturen. Net als de vorige keer is antwoorden zonder het scherm
te zien lastig. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Als de driver niet werkt of niet geïnstalleerd is, zullen de ondersteunende programma's (tray-icon) ook niet werken.
Het best is om eerst te ontdekken van welke fabrikant je BlueTooth is. En daar de driver gaan zoeken voor Win Seven.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bluetooth werkt niet na upgrade Windows 7 (HP dv6920ed)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie