Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
LET OP: Beltarieven fors verhoogd
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 08 April 2011, 10:29
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste tieper, Vervelend om te lezen dat de factuur niet klopt. Ik begrijp uit je forumbericht dat je mij een persoonlijk bericht hebt gestuurd? Deze heb ik niet ontvangen. Zou je het nogmaals willen sturen en hierin je postcode, huisnummer en klantnummer vermelden? Dan ga ik dit voor je oppakken. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 08 April 2011, 12:58
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste tieper, Bedankt voor de gegevens! Ik ga ernaar kijken en kom hier nog bij je op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
tieper |
Geplaatst op 08 April 2011, 13:49
|
Activiteit Berichten: 44 Lid sinds: 12 Nov 2010 |
Bedankt voor de reactie en ik ga er van uit dat u dit voor me oplost. Alvast een prettig weekend. |
|
|
tieper |
Geplaatst op 15 April 2011, 13:49
|
Activiteit Berichten: 44 Lid sinds: 12 Nov 2010 |
Het is bijna weer weekend en ik heb niets meer van Danielle gehoord............ |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 15 April 2011, 14:58
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Tja, je bent op zeker niet de enige, je klacht zal gewoon op volgorde behandeld worden. Dus ga uit van een maand in z'n totaal, gezien de aanwezigheid van Danielle. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 19 April 2011, 10:51
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste tieper, Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd met uitleg over geografisch onafhankelijke nummers waarvan de tarieven anders zijn. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
tieper |
Geplaatst op 19 April 2011, 11:27
|
Activiteit Berichten: 44 Lid sinds: 12 Nov 2010 |
Hallo Danielle, Ik heb je bericht ontvangen maar het nummer waar ik naar toe gebeld zou hebben volgens Tele2 is een voor mij totaal onbekend nummer. Ik stel dan ook voor dat je naar het door mij opgegeven nummer van mijn dochter gaat bellen om een en ander te kontrolren. Mvg, tieper |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 19 April 2011, 16:06
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste tieper, Ik ga kijken hoe dat zit met die telefoonnummers en ook hoe het komt dat je geen sms kan versturen naar je dochter in Frankrijk. Ik kom er bij je op terug zodra ik meer weet! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
tieper |
Geplaatst op 19 April 2011, 17:45
|
Activiteit Berichten: 44 Lid sinds: 12 Nov 2010 |
Hallo Danielle, Dit is het beste bericht dat ik de laatste tijd heb gehoord en geeft aan dat het ook anders kan bij Tele2. Mvg, Tieper |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 20 April 2011, 13:06
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Het zou fijn zijn als die uitleg over "geografisch onafhankelijke" nummers openbaar wordt. Dan hebben andere klanten er misschien wat aan. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LET OP: Beltarieven fors verhoogd', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie