obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tevreden klant
henk02
Ik ben al jaren een tevreden tele2 klant.

Vorige maand kwam een mexicaan op bezoek. Aardige jongen, mocht een tijdje blijven logeren. Belde wel eens naar Mexico. Ik kreeg 27-4-2011 een telefoonrekening, die veel hoger was, dan ik gewend was, dus ik keek hoe dat kwam. Kennelijk valt Mexico onder het tarief voor 'overige wereld' van € 1,30 per minuut. Dus met mijn mexicaanse vriend afgesproken, dat hij voortaan maar met z'n mobieltje voor € 0,25 naar Mexico moet bellen via een redelijke provider.

Onderhand was het tele2 kennelijk ook opgevallen, dat ik wat hogere kosten had. Als ze me even gewaarschuwd hadden, was dat wel aardig geweest, had ik meteen kunnen zeggen dat ik dat net ontdekt had, en dat we nu via dat mobieltje naar Mexico bellen.

Maar tele2 zei niets en sloot 28-4-2011 mijn internet en telefoon af. Via mobieltje en 'service' van € 0,10 per minuut met veel ongezellige wachtmuziek was ik er binnen een half uur achter, dat ik geacht werd een voorschot van € 250.- te betalen, dat ik dan een copie van mijn bankafschrift naar tele2 moest sturen en dat ik dan weer aangesloten kon worden.

Ik heb betaald en een printscreen gemaakt.
Toen de vraag hoe ik die printscreen naar een faxnummer 020-7507725 krijg. Ik heb internet via mobieltje, en via computer, maar dat kan niet faxen.
Telefoon en internet zijn afgesloten. Via tele2 kom ik er niet uit, HOE ik dan dat betalingsbewijs kan sturen, laat staan waar naar toe.

----- The following addresses had permanent fatal errors -----

(reason: 550 service@tele2.nl unknown user account)

(reason: 550 helpdesk@tele2.nl unknown user account)

Ik geef het op.
Het onderstaande antwoord van tele2 geeft aan, hoe ik een printscreen moet maken; maar de vraag was nou juist waar ik dat printscreen naar toe kon mailen. En speciaal in geval de telefoon is afgesloten.
Misschien leest iemand van tele2 mee, en reageert er een mens.
En anders hoop ik dat mijn volgende provider beter bereikbaar is, en niet spontaan gaat afsluiten als klanten met verbazend hoge tarieven worden geconfronteerd.

Henk2.


Geachte heer **

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Naar aanleiding van uw e-mail met referentienummer 14019687, stuur ik u hierbij dit bericht.
Uit uw e-mail begrijp ik dat u graag een betalingsbewijs wilt zenden.

Dit doet u via de volgende stappen.
Om het aansluitproces te versnellen kunt u ons een betalingsbewijs sturen.
Een geldig betalingsbewijs is:
Bankafschrift: Hierop dient vermeld te staan:
Rekeningnummer klant;
Rekeningnummer begunstigde;
Datum afschrijving;
De informatieregel en/of het kenmerk van de afschrijving;
Het bedrag van de afschrijving;


Uitdraai internet bankieren/printscreens telebankieren(niet de opdracht, wel het overzicht van mutaties): Hierop dient vermeld te staan:
Rekeningnummer klant;
Rekeningnummer begunstigde;
Datum afschrijving;
De informatieregel en/of het kenmerk van de afschrijving;
Het bedrag van de afschrijving;
De melding dat het hier om het transactie overzicht gaat;
Gekopieerde over overgetypte tekst uit Telebankieren is niet bruikbaar als bewijs;


Stortingsbewijs: Hierop dient vermeld te staan:
Datum storting;
Gestort bedrag;
Rekeningnummer begunstigde;
De informatieregel en/of het kenmerk van de storting, (stempel);
Locatie bankfiliaal/postkantoor

Een printscreen maakt u zo:
- Zorg dat het overzicht van internetbankieren op uw computerscherm staat;
- Druk op de knop PRINTSCREEN, heeft u een laptop dan drukt u op
FN PRINTSCREEN', heeft u een Apple dan drukt u op >'APPLE SHIFT 3';
- Open het programma 'Paint' (via Start, Programs, Accessoires)
- Open een nieuw bestand in 'Paint';
- Klik op de functie 'paste' (plakken);
- Sla dit bestand op
- Open een nieuwe e-mail en voeg het bestand als bijlage of attachment toe.
Heeft u betaald en bent u nog steeds afgesloten? Belt u dan onze klantenservice. U vindt het telefoonnummer en de openingstijden onderaan deze e-mail.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Annelies Flier
Tele2 Klantenservice

Wij vinden uw mening zeer belangrijk! Om inzicht te krijgen in uw tevredenheid en wensen verzoeken wij u een korte vragenlijst in te vullen. U kunt hiervoor de volgende link gebruiken: http://www2.tele2.nl/customervoice/?d=TC_DSL_ADMIN_nonph
Alvast vriendelijk bedankt!

Voor meer informatie over onze diensten kunt u ook kijken op:
- www.tele2.nl/klantenservice, onze online klantenservice.
- 0900-2411602 (10ct p/m) 7 dagen per week van 8:00 uur tot 22:00 uur.


This message and any attachment are Tele2 proprietary and may be privileged or otherwise protected from disclosure. If you are not the intended
recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the contents to any other person and destroy all copies of the original message and attachment.

U stelde op 29-4-2011 om 18:44:50 de volgende vraag (14019687):
Naam: **
Adres: **
Postcode: **
Plaats: **
Geboortedatum: **
E-mail adres: **
Telefoonnummer: **
Klantnummer: **

Betreft: Vragen over facturen en betalingen mobiel internet
Vraag klant:
Mijn account van ** is geblokkeerd. Ik had afgesproken, dat ik een voorschot
van 250 euro zou betalen, en een print zou maken van dat
betalingsafschrift. Dat zou ik dan op moeten zenden. Hoe kan ik dat doen?

Openingszin: adminstratie

Chatreferentie: 1048423053.1049527626
Gewijzigd door henk02 op 01 mei 2011, 10:17
Wat kan een mens al niet presteren
Door braaf te zijn en zoet te leren.
 
kobus1960
Waarom sluit Tele2 je af dan? Kon de rekening niet automatisch afgeschreven worden of zo?
Dan nog is het minste wat men idd kan doen, even een belletje, briefje of mailtje.
Communiceren heet dat, DE minste kant van Tele2.

Als Tele2 producten wil afzetten is geen moeite te veel, spam, brieven, belletjes. Ik heb er
als ex klant na een half jaar nog ongevraagd last van.

Tele2 webcare, Danielle, dit kan toch Sad niet!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
henk02
Die rekening kon automatisch worden afgeschreven. Maar dat is niet gebeurd Sad
Er is voor gekozen om af te sluiten. Ze hadden ook een bericht kunnen sturen, of bellen, dat ik was afgesloten. Is ook niet gebeurd Sad

Maar ik vind het vooral storend, dat er geen procedure is om weer aangesloten te worden. Want zonder internet en telefoon is dat dan weer knap lastig Wink

Henk2
Wat kan een mens al niet presteren
Door braaf te zijn en zoet te leren.
 
kobus1960
Dus even resumé, Tele2 kon de hoge rekening zonder probleem afschrijven, maar er
is afgesloten. Vreemde zaak, ik snap m niet.

Dit is een mooi reclame topic voor Tele2, de zoekende klant kan zich nog bedenken!!

Succes met het zo snel mogelijk aansluiting verkrijgen!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
henk02
Vroeger was de tele2 prijs voor bellen ongeveer de helft van de prijs van de PTT. Was nog uit de tijd van het voorkiesnummer. Het is wel even wennen, dat de KPN prijs voor Mexico bellen nu de helft is van tele2 Angry

Ik had onderhand die printscreen op een server gezet. Ik dacht, dan kunnen ze bij tele2 even kijken, en weer aansluiten. (Nee, andere server; de server van tele2 is voor mij afgesloten).

En vanochtend ben ik gebeld: Ik weet nu waar ik die printscreen heen mag sturen! Hoe lang het aansluiten dan nog duurt kon de tele2 mevrouw niet zeggen.
En ze had wel een computer, maar daarmee kon ze niet op het internet kijken. En zeker niet naar die printscreen. Dus die heb ik nu weer offline gehaald.

En als alles aangesloten is, bestaat de kans dat ftp naar de tele2 website en webmail ook weer gaan werken Wink

Henk2
Wat kan een mens al niet presteren
Door braaf te zijn en zoet te leren.
 
kobus1960
Jij moet je inspannen om een ridicule maatregel van Tele ongedaan te maken. Angry
Tele 2 moet zich kapot schamen, pure wanprestatie.

Danielle van Tele2 Webcare, je zou dit op je kunnen nemen, de grote klok die de
tv haalt tikt vrolijk door, het is niet de eerste keer binnen 2 weken.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Henk02,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over je facturen! Ik wil graag voor je uitzoeken wat ik hierin voor je kan betekenen. Kun je in een persoonlijk bericht je postcode, huisnummer en klantnummer sturen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
henk02
Misschien is het wat hoog gegrepen om de tele2 telfoontarieven naar Mexico op een redelijk niveau te brengen.
Een nieuwe procedure om afgesloten (tot dan toe) tevreden gebruikers weer aan te sluiten zonder fax, telefoon of internet kan misschien ook wel even duren. Kan ik begrijpen.
Er is 27-4-2011 automatisch betaald. En de kosten zijn nog wat opgelopen, en daarom was volgens 'service' de klant 28-4-2011 afgesloten. En om aangesloten te worden moest ik volgens 'service' een voorschot betalen, en daarvan die printscreen opsturen.
En ik moest met een PB mijn gegevens opsturen naar Danielle van Tele2.

Allemaal gebeurd.

Als Danielle aan het zoeken is naar een factuur die niet betaald is, kan ze nog lang blijven zoeken. Er IS geen onbetaalde factuur. Volgende maand wordt weer gefactureerd, en met een beetje goede wil wordt daar dan mijn voorschot mee verrekend. Het is nog een maand afwachten of dat goed gaat Sad

En met nog een beetje goede wil had ik onderhand wel weer aangesloten kunnen worden. Zou ik denken.

Henk2
Wat kan een mens al niet presteren
Door braaf te zijn en zoet te leren.
 
kobus1960
Wacht Danielle nog even af, de ervaring leert dat dit werkt.
We kunnen veel zeggen van Tele2, echter niet dat Danielle
geen resultaten boekt. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste henk02,

Ik heb je gegevens in een persoonlijk bericht ontvangen, bedankt daarvoor! Mijn excuses dat er onduidelijkheid is ontstaan over het openstaande bedrag bij Tele2. Je diensten zijn weer aangesloten, dus je zou weer gebruik moeten kunnen maken van je abonnement. Er wordt nog telefonisch contact met je hierover opgenomen!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tevreden klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dit heeft Tele2 beter uitgelegd naar de klant Grappig : 1 14 mrt 2013
Nieuwe klant, 2ehands kast? Nu al problemen!! TV diensten : 3 29 dec 2010
Nieuwe klant? Algemeen : 5 21 dec 2010
Wie is tevreden met Tele 2 Algemeen : 11 08 nov 2010
Tele2 20mb internet + bellen; tevreden ? Klacht over Tele2 : 2 07 nov 2010
Advertentie