Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Niet goed werkende telefoon
|
|
Marcel Acke |
Geplaatst op 19 June 2011, 08:37
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 19 Jun 2011 |
Help Help Ik begin toch een beetje erg verdrietig te worden. Wij hebben vanaf vorig jaar oktober/november tele2 alles in 1 In het begin een erg stotternd ontvangst op radio en tv maar dit is wel ongeveer opgelost(soms stottert het nog) Het grootste probleem vanaf t begin is dat mensen die ons bellen onmiddelijk een bandje krijgen dat het nummer niet bestaat. Tallose keren kontact met tele2 gehad van alles uitgeprobeerd gemeten veranderd splitter er tussen uit alle poorten maar niets helpt. De klacht is door naar het hoofd kantoor. Afgelopen donderdag wederom met iemand van de helpdesk gesproken en speedtest gedaan en ik raak dus blijkbaar vanaf de modum het signaal kwijt of te weinig. Vrijdag zou het hoofd kantoor mij gaan bellen Ik denk dat ze het bandje gekregen hebben want ik heb niemand aan de telefoon gehad. Wie weet hier een oplossing voor. Ik weet dat tele2 zijn best doet en erg vriendelijk zijn maar ben toch een beetje wanhopig aan t worden Een erg verdrietige tele 2 klant |
|
|
jpt |
Geplaatst op 19 June 2011, 09:17
|
Activiteit » Amsterdam Berichten: 188 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
zoals ik jouw verhaal lees heb je vanaf het begin nog steeds geen goed werkend product van tele2 ontvangen! dit duurt dus nu ongeveer 8 maanden. te gek voor woorden men is bij klanten(service) inderdaad vriendelijk en schijnbaar behulpzaam maar je bent tot nu toe geen steek verder gekomen met je probleem. terug bellen van tele2 ,laat ik er maar over op houden. persoonlijk zou ik subiet tele2 in gebreke stellen! schriftelijk en wel aangetekend omdat ook post bij tele2 niet aankomt verdwijnt gewoonweg niet beantwoord wordt etc. bij een volgend contact met klanten(service) ook aangeven dat je deze maatregel hebt genomen en er op staan dat dit in het log vermeld wordt. tevens kan je nog even googlen op tele2 amsterdam dan krijg je in ieder geval het postbus nummer van het hoofdkantoor. als je even verder gaat ook de adressen in diemen en Amsterdam z.o. grts kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 19 June 2011, 09:53
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Met alle respect en no offence!! Klanten die zo afwachtend zijn kunnen nog eens een half jaar wachten op een oplossing. Met andere woorden, ACTIE!! Ben het dus geheel met JPT eens. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 20 June 2011, 09:00
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Marcel Acke, Wat vervelend dat je problemen hebt bent je telefonie en dat hiervoor nog geen passende oplossing is geboden! Ik wil graag voor je kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Zou je in een persoonlijk bericht je postcode, huisnummer en klantnummer kunnen sturen? Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Marcel Acke |
Geplaatst op 20 June 2011, 15:15
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 19 Jun 2011 |
Beste Danielle van TELE 2 Je kan mij berijken op marcel.acke@tele2.nl En wil heel graag met je in contact komen om deze problemen eindelijk een keer opgelost te krijgen. Groet Marcel |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 20 June 2011, 16:08
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Marcel Acke, Ik heb je gegevens in een persoonlijk bericht ontvangen, bedankt daarvoor! Ik ga dit voor je oppakken en kom hier bij je op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 21 2011 10:55:42: Beste Marcel Acke, Mijn collega heeft hierover contact met je opgenomen en heeft een monteur voor je aangestuurd. Mijn collega neemt na het bezoek van de monteur opnieuw contact met je op. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 24 2011 11:32:17: Beste Marcel Acke, Zoals je in een andere draadje (http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=2495&pid=22533#post_22533) hebt aangegeven is het probleem opgelost. Mocht er desondanks nog wat zijn, dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 Gewijzigd door Tele2 Webcare op 24 June 2011, 10:32 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet goed werkende telefoon', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 | TV diensten | : 2 | 21 Aug 2016 |
Advertentie