obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
registreren voor rekening online: een doolhoof
gerard1740
Ik ben al een dag bezeig om mijzelf te registeren voor rekening online van Tele2

daarvoor heb ik een accountnummer nodig en een klantnummer. zie https://webpresentment.uni2.se/?locale_id=392.
Klantnummer heb ik, maar het accountnummer he ik niet en ook de heldpdesk van tele2 zelf kon mij dat niet vertellen.
Vandaag maar weer via de chat gevraagd naar het nummer, geen andee optie gekreegn daneen mail te sturen naar Tele2


Mijn vraag is:

U stelde op 14-7-2011 om 8:07:02 de volgende vraag (14418591):
Wat is mijn accountnummer? dat heb ik samen met mijn klantnummer nodig om
te registeren voor rekening online.



Quote


Antwoord: van tele2:
Voor een sluitende analyse en een passende oplossing voor dit probleem is het nodig dat we telefonisch contact met u hebben.

Daarom verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. U vindt het telefoonnummer en onze openingstijden onderaan deze e-mail.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

XXXXXXXXXXX
Tele2 Klantenservice


Is dit niet een beetje vreemd antwoord?
Als klant wordt ik toch echt niet goed geholpen,
Ik wil graag mijn accountnummer

Edit MOD, geen namen zonder toestemming van genoemden noteren.
Gewijzigd door kobus1960 op 15 juli 2011, 12:40
 
cornfed
Op je papieren factuur staat je accountnummer.
Als je die niet (meer) hebt, kan je ook inloggen in "Mijn Tele2" en daar eens kijken
naar de "overzicht facturen".
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
gerard1740
Helaas is die informatie niet te vinden op mijn facturen...
 
cornfed
Hij staat niet bij je factuurnummer/datum en klantnummer?
Dat is raar. Normaal gesproken zit hij er overal standaard bij.

Dan heb je geen keuze. Alleen Tele2 kan je die info geven.
Wel vreemd dat ze zelf die info niet hebben, trouwens.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
gerard1740
Nope, vandaar mijn vraag aan Tele2, maar helaas kond helpdesk medewerker ook geen accountnummer vinden dus kreeg ik 2 andere nummers van hem ... maar geen van allen werken.
 
Tele2 Webcare
Beste gerard1740,

Vervelend dat het niet lukt om je accountnummer op te vragen. Ik wil graag je accountnummer voor je opzoeken. Zou je me je klantnummer in een persoonlijk bericht willen sturen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 15 2011 15:29:19:
Beste gerard1740,

Het klantnummer die jij hebt gegeven hoort bij een Internet en Bellen abonnement. Rekening Online waarvoor jij je wilt aanmelden, is bedoeld voor het online bekijken van facturen en gespreksgegevens van Mobiel, Mobiel Internet en Vaste Telefonie. Om je aan te melden voor Rekening Online heb je inderdaad een accountnummer nodig. Ik heb gelijk voor je in ons systeem gekeken en zie dat je geen actief Mobiel of Vaste telefonie abonnement hebt. Aanmelden voor Rekening Online is dan ook niet mogelijk. Wil je online je facturen inzien van het Internet en Bellen abonnement, dan kun je dit doen door met je gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen op deze pagina: http://www.tele2.nl/klantenservice/mijn-tele2.html. Ik hoop dat je zo voldoende weet. Mochten er nog onduidelijkheden zijn, dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Gewijzigd door Tele2 Webcare op 15 juli 2011, 15:29
 
gerard1740
Beste Danielle

Bedankt voor de reactie,
na inlog krijg ik: Wegens werkzaamheden zijn de verbruiksgegevens tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

Tjsa.
Reden dat ik me aan wilde melden was dat ik via de link http://www.tele2.nl/klantenservice/mijn-tele2.html mijn gebruiksgegevens over de maand december 2010 niet kon inzien... en dat kan ik dus op deze manier nog steeds niet...

Overigens vind ik het knap verwarrend, vaste telefonie is dus niet hetzelfde als Bellen?
groet,
Gerard
 
cornfed
Aangezien het vrijdag is, zal je tot maandag moeten wachten op antwoord van Webcare.
Dan zal ik dan maar even uitleggen hoe het zit.

Er zijn drie manieren om met Tele2 te bellen:

1. Via Mobiel (prepaid of abonnement)
2. Via Voip in combinatie met ADSL/VDSL internet.
3. Via het ouderwetse analoge KPN telefoonnetwerk. (Tele2 neemt dan de lijn over van KPN, simpel weergegeven)

Jouw manier van bellen valt onder categorie 2 en daar krijg je geen papieren afschrift meer.
Bij de andere manieren is dat (meestal) wel het geval en voor die klanten is er nu "Rekening Online" die dat graag online willen afhandelen.

Jij moet dus via "Mijn Tele2" op de Tele2 site je facturen en verbruiksgegevens inzien.

Momenteel heeft Tele2 problemen met "Mijn Tele2".
Ik kan wel inloggen (gaat wel heel traag), maar er komen geen gegevens van mij zichtbaar.
Dus even nog even afwachten tot ze kink uit de kabel hebben.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'registreren voor rekening online: een doolhoof', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 Algemeen : 4 03 jun 2016
Advertentie