Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Bereiken homepage
|
|
Hannes |
Geplaatst op 21 July 2011, 09:43
|
Activiteit » Oldenzaal Berichten: 1 Lid sinds: 21 Jul 2011 |
Om mijn homepage bij Tele2 te bereiken, voor het wisselen van pagina's, gebruik ik Filezilla. Met het invullen van "menbers.tele2" mijn gebruikersnaam en wachtwoord lukt het echter niet. Wat moet ik waar invullen om in mijn homepage te komen. Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 21 2011 21:02:46: Hedenmorgen de helpdesk van tele2 gebeld over mijn probleem, zij konden of wilden mij niet helpen, ik moet maar contact opnemen met gebruikers.eu. Vanmiddag nog eens geprobeerd, op verschillende manieren kom ik gewoon in mijn homepage!! Naar mijn idee hebben ze gewoon ergens een knopje omgezet! Gewijzigd door Hannes op 21 July 2011, 20:02 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 21 July 2011, 20:17
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dit al eens doorgelezen? -> http://www2.tele2.nl/maakjeeigenhomep...index.html |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bereiken homepage', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage) | Algemeen | : 12 | 28 Mar 2013 |
Poort open maar kan NAS niet bereiken | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 10 | 10 Apr 2012 |
eigen homepage hoeveel MB ? | Algemeen | : 4 | 29 Jan 2012 |
NAS bereiken via Internet | Algemeen | : 6 | 20 Aug 2011 |
zelf een homepage maken | Algemeen | : 3 | 03 Jun 2011 |
Advertentie