Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
zonnet mail versturen vanaf iPhone 4 werkt ineens niet meer
|
|
melissa |
Geplaatst op 27 July 2011, 14:14
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 27 Jul 2011 |
Op de 1 op andere manier kan ik ineens geen mails meer versturen vanaf mijn iPhone 4 via smtp.versatel.nl (ik heb een zonnet account). Zonnet e-mails ophalen lukt nog wel. Instellingen zijn niet gewijzigd en volgens de klantenservice van versatel wordt ik niet geblokkeerd. Weet iemand van jullie wat er aan de hand zou kunnen zijn? Zowel via Wifi als via 3G lukt het niet. Instellingen zijn: Server: aan Hostnaam: smtp.versatel.nl Gebruikersnaam: niets ingevuld Wachtwoord: niets ingevuld Gebruik SSL: uit Indentiteitscontrole: wachtwoord Serverpoort: 25 (want zonnet) Alvast bedankt voor jullie hulp! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 27 July 2011, 22:15
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Vul voor serverpoort: 25 eens 587 in? Even testen. Mocht m dat niet zijn kan je ook nog 465 proberen, die schijnt ook in gebruik te zijn voor zonnet. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
melissa |
Geplaatst op 28 July 2011, 09:00
|
Bedankt voor de reactie! Allebei de poorten geprobeerd, maar helaas zonder succes. Zou het nog aan iets anders kunnen liggen? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 28 July 2011, 09:23
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Ik ben even aan het googlen geweest, je komt dan tegen dat de uitgaande server voor Zonnet smtp.tele2.nl is geworden. Probeer dat eens uit? Dan wel met 587 als poort. Het is vaak even stoeien, let ook even op dat je niet bij het testen te grote mails verstuurd, als de mailbox aan de andere zijde beperlkt is krijg je m ook niet weg. Onduidelijke meldingen, zeker met smartphones. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
melissa |
Geplaatst op 28 July 2011, 09:46
|
Mmmm, had dat ook al geprobeerd, maar werkt helaas ook niet. Vreemd he? Zeker omdat hij het opeens niets meer doet, zonder dat ik iets gewijzigd heb... Weer terug gezet op de SMTP server "smtp.versatel.nl". Krijg nu steeds de waarschuwing dat deze server niet reageert. Verder staat er dat de netwerkverbindinng gecontroleerd moet worden of kijken of de juiste info is opgegeven in het veld "server uitgaande post". Nog andere tips:-)? |
|
|
Anton2011 |
Geplaatst op 28 August 2011, 07:05
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 28 Aug 2011 |
Ik heb ook zonnet en kan plotseling ook geen mail meer ontvangen. Wel verzenden. Ik krijg een melding dat ik mijn wachtwoord moet invoeren. Doe ik dat dan krijg ik als antwoord: "Verzending van wachtwoord niet gelukt. Mailserver pop3.versatel.nl antwoordde: USER antondrenth set, mate." Via webmail kan ik er wel inkomen en mail versturen/verzenden. Via pop3 mail dus niet. Ik gebruik Thunderbird. Weet iemand raad? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zonnet mail versturen vanaf iPhone 4 werkt ineens niet meer', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
E-Mail account geblokkeerd | Klacht over Tele2 | : 3 | 17 Oct 2019 |
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
bellen vanaf mijn nummer | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 10 | 31 Dec 2016 |
Advertentie