obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
maat is wel een beetje vol....
omedave
Ok, hier volgt een flinke waslijst aan dingen die niet kloppen en dergelijke, en ik hoop dat iemand van Tele2 het leest en hier eventueel op kan reageren.

Ik heb voor tele2 gekozen omdat ik dat ook had destijds bij mijn ouders, en toen ik nog in die business zat verkocht ik tele2 ook het liefste omdat daar alles oke was.......enfin,

op 14 maart zou mijn internetverbinding actief zijn, hij was actief, maar er kwam niets binnen dus hiervoor moest een monteur komen. dit was ook allemaal geregeld, op een zekere woensdag morgen zou er een monteur langskomen VOOR 12 uur. vrije dag voor opgenomen, en ik wachten op de monteur. om half 1 maar even gebeld waar de monteur bleef...''ja dit moet nagebeld worden''...ok geen probleem,doe je ding. ik word terug gebeld ''Ja de monteur is geweest, die is bij de wijkcentrale geweest en is daarna weg gegaan''.
Hoe de F$#& moet hij enkel bij de wijkcentrale een klacht kunnen constateren? maargoed, het zal wel, fijn dat dat even doorgegeven word. echter was er ook nog steeds geen internet! verderop die week word ik gebeld, stond er een monteur voor de deur waar ik niets over had afgesproken. enfin, sorry meneer, je kan weer verder. einde van de rit zijn er volgens de administratie van tele2 3 monteurs geweest, zou best kunnen, ik heb er echter 0 gezien. nou uiteindelijk had ik de zoveelste meneer aan de lijn van Tele2....die uit het niets zegt van ''ik denk dat ik al weet wat er aan de hand is''.....wat bleek?! ik woon op 8 rood. dat was ok, dus het pakket was goed afgeleverd, echter is het afleveren van ''de verbinding'' geautomatiseerd begreep ik, en die heeft de toevoeging ''rood'' niet herkend en de toevoeging genegeerd. dus mijn internetverbinding lag bij de buren als het ware. om dit te corrigeren moest er een verhuizingsprocedure gestart worden, die duurde nog een extra 3 weken en werd UITEINDELIJK OOK IN REKENING GEBRACHT. #WTF.

nou uiteindelijk was op 9 mei mijn verbinding actief.....
hiep hiep hoera, 50mbs genomen waar ik niet eens van in de buurt kom, net zzo goed 20mb kunnen nemen maar dat nemen we dan voor lief...ik werd opgebeld over een goedmakertje, ''meneer ik mag u dit en dit bieden, hierdoor heeft u in principe 5 maanden gratis internet''....Nou das Meaui,eindelijk wat positiefs, waar de heer die mij dit vertelde echter niet bij stil stond is dat er ook nog een verhuizingsprocedure in rekening werd gebracht en volgens mij ook 1 of 2 monteurs. dus uiteindelijk heb ik er maar 1 gratis gehad. Blij maken met een dooie mus is vooralsnog beter als doodgemaakt worden met een blije mus, maar alsnog...

echter werkt het ook nog steeds niet optimaal.
Regelmatig is mijn hele fijne fijne Davolink zijn DNS kwijt. even een harde reset, poorten opnieuw forwarden en dan werkt het weer een tijdje. Xbox word er regelmatig uit geschopt. ze vinden elkaar onderling niet zo aardig, ik weet niet hoe het komt maar dat zal wel omdat die modem zwart is en me xbox wit ofzo. al een tijdje neit zo n last van, maar vannacht was het weer zover. was om 4 uur 's ochtends klaarwakker, ik denk mezelf vermaken middels mijn tablet, echter kon er geen draadloze verbinding gemaakt worden, stekker uit de modem gehaald, 2 minuten gewacht, opnieuw een poging, helaas, same problem.......


Zo, dat lucht op......

iemand aanwezig van tele2 hier die er wat mee kan?!
 
kobus1960
Er wordt op dit onafhankelijke forum geregeld meegelezen door Tele2 Webcare.
Ik hoop voor je dat hier reactie op komt, we beloven niets.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
omedave
Thnx Kobus, ik wacht geduldig af.
 
cornfed
Je hebt die verhuiskosten toch niet geaccepteerd, mag ik hopen?
Als Tele2 een fout maakt, moeten zij het ook oplossen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
omedave

Quote

cornfed schreef:

Je hebt die verhuiskosten toch niet geaccepteerd, mag ik hopen?
Als Tele2 een fout maakt, moeten zij het ook oplossen.


absoluut mee eens, over de kosten werd niet gesproken toen de procedure in werking werd gezet,hier was ik daarom ook niet van op de hoogte.
hier kreeg ik achteraf een factuur van(45 euro). die is vermoedelijk van mijn credit bedrag afgetrokken.
als hier wat over was gezegd had ik hier zeker niet akkoord mee gegaan.

het wachten is nu tot iemand van tele2 reageert. althans daar hoop ik op. ik zie het niet zo zitten om dit telefonisch via de klantenservice te verhelpen namelijk.
 
cornfed
Ik zal Danielle (Webcare) een berichtje sturen en haar attenderen op je case.
Ze heeft het tamelijk druk in deze vakantietijd... Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
omedave

Quote

cornfed schreef:

Ik zal Danielle (Webcare) een berichtje sturen en haar attenderen op je case.
Ze heeft het tamelijk druk in deze vakantietijd... Wink


Heel fijn, hartstikke bedankt. ik hoop dat ze er wat mee kan.
 
cornfed
Het berichtje is onderweg.. Wink

Als jij nu in een PB (persoonlijk bericht) aan Tele2 webcare je NAW en klantnummer zet, kan zij gelijk aan de slag voor je.

-> http://tele2.gebruikers.eu/profile.ph...ookup=1140
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
omedave

Quote

cornfed schreef:

Het berichtje is onderweg.. Wink

Als jij nu in een PB (persoonlijk bericht) aan Tele2 webcare je NAW en klantnummer zet, kan zij gelijk aan de slag voor je.

-> http://tele2.gebruikers.eu/profile.ph...ookup=1140


zojuist verstuurd, echter zonder klantnummer. die heb ik nu niet bij de hand. echter komen ze daar vast wel uit aan de hand van mijn NAW gegevens......zo niet dan hoor ik dat vast wel van ze.

Thnx voor het begeleiden van deze zaak cornfed
 
Tele2 Webcare
Beste omedave,

Het spijt me dat er bij je oplevering problemen ontstaan zijn, mijn excuses hiervoor! Je abonnement is in mei alsnog opgeleverd op het juiste adres. Voor de verhuiskosten is vooraf een credit ingevoerd, deze kosten hoef je dus niet te voldoen. Daarnaast is in mei met de klantenservice een vergoeding besproken voor de storingsperiode, deze vergoeding is verwerkt op de factuur van eind mei. Er zijn geen kosten voor monteurs in rekening gebracht.

Vervelend dat je diensten nu niet optimaal werken en dat je last hebt van een uitvallende verbinding. Volgens onze gegevens heb je hierover geen contact opgenomen met de klantenservice, hierdoor is er helaas nog geen mogelijkheid geweest om je verbinding te onderzoeken en om een passende oplossing te bieden. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice:

http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Mijn collega’s bij de klantenservice kunnen je verbinding onderzoeken. Mocht je er niet uitkomen dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'maat is wel een beetje vol....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie