obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
sharing met vu+ duo probleem
klinker
hoi satters

wie heeft het zelfde probleem en kan mij helpen

ik heb sinds een paar dagen tele2 internet maar heb ook een vu+ server maar die werkt nu niet poort open gezet is gelukt het probleem is nu dat ik wel kan ontvanngen maar nets of heel slecht kan sturen naar anderen dus geen beeld heb hier voor upc gehad met linksys router 160

geen probleem gehad

maar als ik dr lijn van dyndns de c: lijn er in zet in de config werkt het niet doe ik het IP adres er in lukt het dan wel en dan niet

heb al weer zitten denken om terug tegaan naar UPC daar waren geen probleem . wie heeft het zelfde probleen gehad of heeft en is het dan toch gelukt en loopt de shaar nu prima.

heb pli in mijn tuner

help wie weet een oplossing

met vriendelijke groet . klinker
 
kobus1960
Onze gruwelijke satter Cornfed komt wel langs hier!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
klinker
oke kobus

wacht ik ff af

dankje
 
cornfed
Weet je zeker dat het DynDNS adres nog klopt?

Hoe heb je de poort(en) opengezet en welke zijn dat?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
klinker
hoi confred

ja de lijn klopt

heb de server in poort 1 zitten en de dm800 in poort 2

heb poort 12000 open gezet gebruik de vu+ op poort 1 als server

heb de boel daar op nieuw op gezet met pli image

toen draaide hij weer goen maar als ik de ip adres ga veranderen om ook beeld tekrijgen op de dm800 dan gaat het fout

gr klinker
 
cornfed
Heb je een Davolink (ADSL) of een Comtrend (VDSL) modem?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sharing met vu+ duo probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem VPN connectie Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 nov 2015
Comtrend Tele2 modem Probleem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 2 01 dec 2012
amino home cinema probleem! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 18 okt 2012
Probleem met tele2 + sitecom router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 20 sep 2012
Abo bestellen - probleem met nummerbehoud: huidige provider staat niet in lijst Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 7 23 apr 2012
Advertentie