Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
Verbinding valt continu weg. Kan niet bellen en smsen
|
|
Gijsvandijk |
Geplaatst op 22 January 2012, 13:02
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 22 Jan 2012 |
Ik ben vorige week overgestapt van T-mobile naar Tele2. Wat een ramp!!! Maandag viel mijn bereik steeds weg als ik iemand probeerde te bellen of smsen, dit moest ik dan meedrere malen proberen voordat ik verbinding kreeg. Toen heb ik gebeld met de klantenservice. Ik moest het 48 uur aan kijken omdat ik nummerbehoud had aangevraagd dus dit kan wat langer duren voordat alles 100% werkte. Toen was het woensdag, Nog steeds niets veranderd. Slechte verbinding en als ik iemand wilde bellen of smsen moet ik dit +- 8 keer proberen omdat steeds de vebinden wegvalt. Donderdag werd mij aangeraden om een andere simkaart in de telefoon te doen zodat ik kon kijken of ik dan wel emt het toestel kon bellen. Als dit het geval was konden ze uitsluiten dat het aan de telefoon lag en moest er een fout zijn met de SIM-kaart. Dit heb ik toen gedaan, ik kon prima bellen met een andere sim-kaart en smsen lukte ook zowaar!. Weer gebeld met dit verhaal. Nu werd me alleen ook verteld dat ze me nog niet konden helpen omdat ik nu moest proberen mijn SIM-kaart in een andere telefoon te doen! Inmiddels was ik al een week slecht bereikbaar, kon in zelf moeilijk bellen en smsen! Er werd me toen aan de telefoon ook verteld dat ALS ze een nieuwe sim-kaart sturen dat mijn huidige dan wordt geblokkeerd, er een nieuwe wordt aangemaakt en dit betekent dat ik TWEE weken niet bereikbaar ben!!!! Ik ben op dit moment aan het solliciteren dus is het vrij cruciaal dat bedrijven me kunnen bellen maar dit wordt vrij lastig! Weet nu niet meer wat ik moet doen en ENORME spijt dat ik ben overgestapt naar Tele2. Ze leveren spullen die niet werken, slechte klantenservice en omdat zij spullen leveren die niet werken, moet ik blijven betalen en ben ik straks twee weken niet bereikbaar!!!! NOOIT NAAR TELE2 OVERSTAPPEN!!!! Gijs |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 22 January 2012, 22:49
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Was die andere SIM kaart die je uitprobeerde ook voor het T-Mobile netwerk? |
|
|
Gijsvandijk |
Geplaatst op 23 January 2012, 08:24
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 22 Jan 2012 |
Ja was ook voor het t-mobile netwerk, was naar een Phonehouse gegaan. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 23 January 2012, 14:39
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dan is mogelijk de SIM kaart niet in orde. Misschien maakt hij slecht contact met de telefoon. Heb je contactpuntjes met een wattenstaafje al eens schoongemaakt (ontvet) van SIM kaart en telefoon? Waarom Tele2 twee weken nodig heeft om je een nieuwe SIM kaart te sturen, weet ik niet. Tele2 is een budget provider met dito budget serviceverlening. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding valt continu weg. Kan niet bellen en smsen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
bellen vanaf mijn nummer | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 10 | 31 Dec 2016 |
Advertentie