obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
NAS Lacie Network space2
rfvdboom
Mensen,

ik heb sinds deze week een tele2 abonnement. Met een niet zo'n geweldig modem (ben ik achter), want port forwarding is echt een ramp.

Ik een een Lacie Network Space 2 rechtstreek in het modem zitten. Dit wil van extern kunnen benaderen (bij mij Online abonnement kon dit ook).
Wat ik ook probeer, heb de nodige topics gevolgd, ik kom er niet op.

Ik ben zover als ik het ip-adres van de LaCie in de DMZ host zet, dat ik zie dat de LaCie geladen wordt. Maar vervolgens krijg ik de melding dat hij geen verbinding kan maken. Ook als ik vanuit de Lacie een poort toe wijs, krijg ik een melding dat de Lacie geen toegang heeft. Ergens wordt het signaal dus geblokkeerd.

Kan iemand mij helpen? Wordt er namelijk een beetje moe van.....

b.v.d.

Ralph
 
cornfed
Port forwarding werkt volgens mij prima op je 'ramp' modem.
cornfed voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
rfvdboom
Nou daar begrijp ik dan niks van. Elke keer als het probeerde kreeg ik en soort van time out. Zal vandaag eens proberen vanaf mijn werk in te loggen. vanaf thuis is het altijd lastig testen. Had wel via proxy getest maar dat werkte ook niet.
 
LaCie Benelux
Je kan de Network Space 2 gemakkelijk bereiken via de MyNAS functie.
Hiervoor is geen bijkomende configuratie vereist.

MyNAS is beschikbaar vanaf firmware v2.1.1.
Voor meer info hierover zie http://manuals.lacie.com/nl/manuals/n...op-afstand.


Groeten,
LaCie Benelux
 
rfvdboom
De lacie heeft het in mijn vorige modem altijd goed gedaan, maar mijn tele2 is beperkter in zijn mogelijkheden. Vorige modem was gebruikersvriendelijker. Op.dit moment werkt alles weer zo als het moet werken. Beiden bedankt voor de reactie.
 
cornfed
Jij ook bedankt voor de feedback.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAS Lacie Network space2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lacie networkspace 2 wordt niet herkend Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 5 19 aug 2014
Krijg Network space 2 niet aan de praat Algemeen : 4 24 okt 2011
Lacie NAS benaderen via internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 13 08 jun 2011
Lacie Network space 2 NAS Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 13 18 mrt 2010
Advertentie