obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Regelmatig vallen tv zenders uit
teki
Regelmatig vallen er diverse tv zenders uit.
Ook vanavond was het weer zo ver slechts een aantal zenders zijn te bekijken bv nl 1 en rtl5 veel anderen zijn niet te bekijken. De decoder al uit en aan gezet maar dit mocht niet baten.
Ook hulp gevraagd via virtuele assistent maar daar kun je beter niets aan vragen het enige antwoord is ik begrijp u niet en neem contact op via de telefoon.
Wie kan mij zeggen waarom slechts een aantal zenders goed wordt doorgegeven en wat hieraan te doen is?
 
cornfed
Heb je ook het modem al eens uitgezet?
Dat helpt ook soms.

Dus alles uitzetten (stekker eruit) en dan eerst het modem aanzetten en dan pas de decoder.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Telescoop
Ik weet geen oplossing maar herken het probleem.
Ik had vorige week slechts 2 zenders over van de 20!!

De volgende dag waren ze er weer...
 
kobus1960
Vallen die zenders ook uit als er geen enkele pc online is?
Of gebeurd dat juist als er bv. gedownload wordt?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Telescoop
Ik snap wat je bedoelt, maar, nee.
's avonds staat alleen de laptop aan deze wordt soms even geraadpleegd voor wat info op het www.

Ik merk ook toch nog regelmatig een klein bevriezinkje van een halve seconde ofzo...
 
teki
De TV valt ook uit als er geen PC on line is. De dag van melding hielp het nog als alle stekkers er uit waren getrokken nu viel de TV weer uit en incidenteel komt er heel even een tv programma door. Internet was ook uit de lucht maar werkt nu weer even maar de verbindingssterkte is wel afgenomen. hoop voor het eind van de avond na vele pogingen toch noch TV en internet te hebben valt niet mee bij tele twee

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 07 2012 20:43:00:
Dacht dat ik alles gehad had nu krijg ik de mededeling kan niet afstemmen maar uitzending gemist en dergelijke doet het wel wie kent dit probleem
Gewijzigd door teki op 07 juni 2012, 20:43
 
Telescoop
Is je downloadsnelheid wel normaal?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Regelmatig vallen tv zenders uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten : 5 09 jun 2014
Meer HD zenders Welke zender wil je er nog bij hebben? : 18 26 mrt 2013
Tele2 Zenders automatisch instellen op TV? Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 05 mei 2012
Draadloze verbinding werkt regelmatig slecht Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 16 feb 2012
Ontbrekende radio en tv zenders Algemeen : 4 17 aug 2011
Advertentie