Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
Online specificaties inzien "Verbruiksdetails"
|
|
djfox741 |
Geplaatst op 17 November 2007, 15:09
|
Activiteit » Rotterdam » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL Berichten: 2 Lid sinds: 14 Jul 2007 |
Hallo allemaal," "REKENING ONLINE - Verbruiksdetails" Al een Maand werkt de site niet meer om je telefoon-gesprekken Online te kunnen bekijken, daar heb ik al een E-mail over gestuurd en gebeldt, maar niemand weet hoelang het duurd dat het weer gaat werken. Vreemd, zo'n bedrijf die deze storing niet kan oplossen binnen een redelijk termijn, dit duurd nu al een maand. Iemand anders dit al opgemerkt dan wel last van?? ben benieuwd. Tot zover maar weer ... |
|
|
chinchan |
Geplaatst op 19 February 2008, 20:32
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 19 Feb 2008 |
ik ben nieuwe klant en heb er niks van gehoord is het weggehaald ondertussen? |
|
|
loudness |
Geplaatst op 19 August 2008, 22:24
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 02 Aug 2008 |
Tele2 heeft op dit ogenblik een storing in mijntele2 ze proberen de storing zo sne mogelijk op te lossen . echter is er nog geen datum bekend |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online specificaties inzien "Verbruiksdetails"', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Over naar Online.nl | Algemeen | : 3 | 12 Nov 2013 |
Ip camera online zetten | Algemene computer vragen. | : 10 | 10 Mar 2013 |
registreren voor rekening online: een doolhoof | Klacht over Tele2 | : 8 | 15 Jul 2011 |
Site werkt niet maar is online,alles geprobeerd! | Algemeen | : 4 | 30 May 2011 |
Help! Ik krijg mijn website niet online! | Algemeen | : 5 | 13 Feb 2011 |
Advertentie