obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions.Dit is de verzamelbak waarmee uiteindelijk de FAQ onder navigatie mee gevuld gaat worden.Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Mail time out,mail komt niet(of vertraagd) binnen
Schimanski
Sinds een aantal dagen krijg ik slechte respons van de mail server pop.zonnet.nl.(foutmelding 0X80042108)
Ik heb de virusscanner(AVG) uitgezet en de timeout voor de server bverlengd:bkijft hetzelfde.
Ook de server gewijzigd van zonnet naar versatel:idem.(ook na het wijzigen van de smtop poort van 25 naar 587)
Wie heeft een oplossing?
 
kobus1960
Kom je met webmail wel zonder problemen en vlot bij je Email?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Schimanski
Ja via webmail werkt alles.Helpdesk gebeld alles gecheckt zou ok moeten zijn...toch zeer trage/soms geen respons van mailserver...
 
kobus1960
Een werkende poging (ervaring) is je account uit je mailprogramma gooien
en helemaal opnieuw aanmaken. Schone lei. Vergeet niet het vinkje
"kopie mail op server laten staan" uit te zetten.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Schimanski
Account had ik verwijderd.maar opniewu aanmaken lukt niet meer omdat het testen niet lukte......na tig pogingen lukte het wel,maar de issues blijven.....
 
kobus1960
Oke, de accounttest wijst dus op probleem aan Tele2 zijde.
Zo heb je andere mogelijkheden uitgesloten.
Al eens geprobeerd Gmail als email-cliƫnt te gebruiken?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Schimanski
Heb me ook een Tele2 account laten aanmaken...dit werkt wel.Mijn vrouw gebruikt een versatel maila ccount,ook dit gaat niet goed.Lijkt dus iets te zijn aan de mail servers zonnet/versatel.De mails zie ik staan als ik via webmail connecteer,maar om een of andere reden komen ze dus niet binnen
 
cornfed
Op het Tele2 forum wordt nog steeds gemeld dat klanten problemen ervaren met de mail.
Daar zal je ook wel last van hebben.
Dus je bent niet de enige.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Schimanski
Ik heb zonnet al vervangen door versatel in de pop3 en smtp server..helaas...ook hier krijg ik een time-out.
 
seawave
Bij Tele2 kunnen ze de mail storingen niet de baas, blijft een drama,.. hetzelfde als het bibbersignaal t.a.v. tv-diensten je moet er toch niet aan denken als ze straks meer/gratis?? HD kanalen gaan aanbieden,.. vreet nog meer bandbreedte,...
Ook de grote problemen met simkaarten en bellen in het buitenland is een heet issue, klanten lopen hard gillend weg zeker na contact te hebben gehad met de zeer onkundige klantenservice, zie ook de facebook pagina van tele2 je zou je toch kapot schamen als je dat nog gaat verdedigen,..het moet echt niet gekker worden,..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mail time out,mail komt niet(of vertraagd) binnen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
E-Mail account geblokkeerd Klacht over Tele2 : 3 17 okt 2019
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie