obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
dv-201amr verliest erg vaak wifi signaal
neo
Heb de dv-201amr ingebruik als AP. helaas verliest hij opeens constant het wifi signaal. als ik opnieuw verbinding maak dan gaat het weer even goed (even kan hier betekenen 5 minuten tot een dag).
Het probleem treed op alle pc's tegelijk op, dus het probleem zit in de router van tele2 lijkt mij dan.
 
neo
ik had dit een tijdje geleden al eens gezien deze functie. toen bleek kanaal 1 het best te zijn. heb net de scan gedaan en 13 en 8 waren het beste.
op kanaal 13 was de verbinding nog erger. 40% kwaliteit.
nu op 8 gezet en die zit op 100%. maar kanaal 1 zat ook op 100%.

dus maar even afwachten.
 
seawave
De tele2 modems blinken niet echt uit in kwaliteit, zeker wat het wifi gedeelte aangaat zeg maar gewoon slecht, wat ik je kan aanbevelen is i.d.d. het sterkste kanaal opzoeken maar tevens een vast IP-adres instellen, dus niet automatisch een IP-adres laten toewijzen, (dus DHCP uitschakelen) bijkomend voordeel is dat je router niet bij elke opstart van je computer niet steeds een IP-adres hoeft uit te delen, dus sneller je signaal oppakt, bij mij werkt dat prima,.. succes.
 
neo
het blijft dweilen met de kraan open. wat ik ook doe, hij blijft signaal verliezen.

Maar misschien is hij na al die jaren gewoon op? ik denk dat deze er al minimaal 4 jaar hangt.

Is er een mogelijkheid om zelf een nieuwe modem van een goed merk te gebruiken?

Ik weet het, kan de dv-201 ook als bridge gebruiken en een oude linksys eraan hangen. Maar heb al genoeg kastjes er hangen

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 21 2012 10:34:13:
modem word erg warm ondertussen. verbindingen blijven wegvallen.

Dus iemand een idee voordat ik helemaal geen verbindingen meer heb
Gewijzigd door neo op 21 augustus 2012, 10:34
 
kobus1960
Bel even Tele2 helpdesk en leg het probleem voor.
Blijf hoffelijk, zijn ze gevoelig voor, en binnen paar dagen
heb je een nieuw modem per post. Denk dat ie op is.
Ook die dingen hebben grenzen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
neo
tele2 helpdeks bellen. tja. hoe zal ik dat nou zeggen.
Je krijgt dan iemand aan de lijn die echt nergens van weet. zelfs als op de tele2 site staat dat er een storing is dan geloven ze het niet/ dan weten ze er niets vanaf.

Iemand toevallig ervaring om het digitaal te melden?
 
kobus1960
Hier staan alle mogelijkheden.
https://www.tele2.nl/klantenservice/c...ntact.html
Hier staat nadrukkelijk bij vermeld dat er geen Email gebruikt wordt.
Dus bellen, dat wil je niet, dan aangetekende brief.
De laatste schiet ook niet op, is op dit forum al vele malen besproken.

Resumé, geen mogelijkheid.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dv-201amr verliest erg vaak wifi signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 10 aug 2015
Zwak Wifi signaal/beperkt internet Algemeen : 6 26 sep 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Wifi ontvangst verbeteren Algemeen : 4 13 apr 2014
Geen WiFi verbinding overstappen of Technicolor TG789vn Tele2 Glasvezel internet verbindings problemen : 7 10 jan 2014
Advertentie