obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
forwarden
qwartz
Hallo, Ik heb het volgende probleem nu ik een NasServer van Synology DS112J heb aangeschaft, de server draait op zich goed, kan hem vanaf mijn laptop goed benaderen, de nas heeft 192.168.1.8 als adres. Heb toen in mijn router dmz host ip adres op 192.168.1.8 gezet. Maar als ik mijn server vanaf buiten wil benaderen om bv te kijken of mijn webpagina er goed uitziet kom ik in het inlog scherm van mijn modem 87.208.59.xxx of via mijn hostname xxxxxx.synology.me kom ik daar ook op uit, heb toen mijn zoon gebeld en die kan mijn webpagina wel zien en photobook, wat doe ik nou verkeerd. Het is net alsof ik van intern niet naar extern mijn site kan benaderen. Ik heb ook een aantal domeinnamen geregistreerd, log ik via hun in dan kom ik ook op het inlogscherm van mijn modem / router.

Groet Wim
 
cornfed
Dat is heel simpel te verklaren.

De router ondersteunt geen NAT loopback.
Je kan dus nooit via je eigen WAN ip adres je interne netwerk benaderen.
Je zal altijd bij de eigen router uitkomen.
Zoals je al meerder malen zelf ondervond.
Dus je doet niets verkeerd.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
qwartz
Hallo,

Cornfed hartelijkdank voor je antwoord, baal hier wel van.


Groetjes Wim
 
cornfed
Je moet via een andere verbinding testen of via een proxy server gaan werken.
Andere oplossingen zijn er niet.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
qwartz
Cornfed, wat bedoel je precies via een andere verbinding?
En ik had al iets gelezen over een proxy server, mijn vraag is dan het volgende, heeft tele2 zelf een proxy? Ik had ook al wat gegoogelt en vond een lijst met verschillende proxy server ip nummers, kan ik een van dezen dan zo plaatsen in mijn nas? of moet dit in de modem geplaatst worden?

Voor ik mijn eerste vraag hier had gesteld had ik ook al een nieuwe domeinnaam laten registreren bij mijndomein.nl heb er nu 3 stuks eentje met .nl en .eu waar ik mijn sites op heb draaien en de laatste .com had ik gedaan voor mijn nasserver, maar tot mijn grote terleurstelling kwam die ook telkens op mijn modem inlog pagina uit. Dus hoop ik van je antwoord te krijgen hierover. En sorry dat ik zo laat reageer, maar had mijn eerste ochtenddienst vandaag. En nu even aan het stemmen en dan weer achter de pc.

Groetjes Wim.
 
cornfed
Een andere verbinding is dat wat het letterlijk betekend.
Je maakt dus een verbinding met je NAS via de pc van de buren/familie/werk.
Dat is de meest betrouwbar methode om te testen.

Of Tele2 nog een eigen proxy server heeft, weet ik niet.
In het verleden was dat wel zo.
Maar je kan ook een internet proxy gebruiken.
Surf naar http://www.fastproxy.nl en vul daar je domeinnaam of WAN ip adres in en je ziet je site verschijnen.
Het is alleen niet de snelste methode om te internetten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
qwartz
Cornfed, Als ik naar http://www.fastpr... ga en mijn url invul krijg ik dit bericht Hotlinking directly to proxied pages is not permitted.
Vervolgens als ik in mijn browser Opera proxy gebruiken aangeef komt dit ip nummer er in te staan 87.120.67.39 poort 6588.
Moet ik dit ip en poort dan in mijn router zetten????? groet Wim
 
cornfed
Nee, die foutmelding van die site is niet jouw schuld.
Zij vinden het niet leuk om gelinkt te worden vanaf andere sites.
Dat blokkeren ze blijkbaar. Dat wist ik niet.

Het beste is dat je via Google naar die site toegaat. Zoeken op "fastproxy.nl".
Dan zou het wel moeten werken.
Bij mij werkt het prima.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'forwarden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port forwarden in router Algemeen : 2 15 feb 2013
DV-2051 Port Forwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 17 jan 2013
Port forwarden DV 2051 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 30 aug 2012
Elro C703IP camera port forwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 12 jul 2012
modem poort forwarden Algemene computer vragen. : 2 20 jun 2012
Advertentie