Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
Samsung galaxy S defect
|
|
StevenL |
Geplaatst op 19 September 2012, 11:53
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 19 Sep 2012 |
Ik heb sinds iets meer dan een jaar een abonnement bij tele2, daarbij kreeg ik de samsung galaxy S. Alleen is gisteren de batterij aan een stuk door leeg gegaan vanaf 100%, en krijg ik hem sindsdien niet meer aan, hij blijft steeds hangen op het opstart scherm met de tekst Samsung Galaxy S erin. Ik probeer al meer dan een uur contact te krijgen met de klanten service maar die geven geen gehoor sta nog altijd in de wachtrij... Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is zonder de telefoon helemaal terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Of om in ieder geval mijn bestanden er vanaf te krijgen? Met vriendelijke groet, Steven Laugs |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 19 September 2012, 14:34
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Wat dacht je van een nieuwe batterij? Of gebruik er even eentje van een medegebruiker. Kijk even naar onderstaande link. Enige nadeel is een gratis verzendtijd van 15 tot 20 werkdagen, in de praktijk hooguit 15. http://www.miniinthebox.com/nl/ismart...62637.html Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
StevenL |
Geplaatst op 19 September 2012, 14:48
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 19 Sep 2012 |
Ligt niet aan de batterij, ik heb er 2 andere in geprobeerd uit werkende telefoons en dat hielp ook niet. Mijn simkaart doet het wel gewoon in een andere telefoon. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung galaxy S defect', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Defect copperjet alice modem | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 14 | 22 Feb 2014 |
Samsung s4 setupbox | Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) | : 4 | 30 Oct 2013 |
draadloos samsung smart tv aansluiten | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 24 Jan 2013 |
Betreft het wisselen Samsung door de Aminet Tv decoder | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 8 | 15 May 2012 |
Tele2 internet op Samsung LED televisie niet aan de praat.. | Algemeen | : 10 | 03 Aug 2011 |
Advertentie