obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld wijzgingen in de voorwaarden hier. Zijn het verbeteringen of verslechteringen. Kan ik nu opzeggen?
 Onderwerp afdrukken
Wijziging tarieven per 1 oktober 2012
MJonkers
Hoi ik heb een vraag, ik zie dat de tarieven weer veranderen, zonder dat ik daar een mail of post gekregen heb. Mijn contract loopt nog tot feb 2013. Mag ik nu vroegtijdig opzeggen?

Wijziging tarieven
Zoals u waarschijnlijk al weet, heeft de regering besloten het standaard btw-tarief per 1 oktober te verhogen van 19% naar 21%. Alle ondernemingen in Nederland zijn verplicht deze verhoging door te voeren voor producten en diensten die vallen onder dit tarief. Door toepassing van de btw-verhoging en de inflatiecorrectie verandert Tele2 uw abonnementskosten en gesprekstarieven vanaf 1 oktober 2012.
De abonnementskosten van de uitbreidingspakketten zoals Programma Gemist en HD, Film1, Sport1, het Pluspakket, het Tele2 Veiligheidspakket en Digitenne blijven ongewijzigd. Uitzondering hierop is het Eredivisie Live pakket, deze wijzigt wel van prijs.
Uw huidige abonnementstarief*: € 40,00
Uw abonnementstarief per 1 oktober*: € 41,50
* Uw abonnementstarief is incl. al uw eventuele uitbreidingspakketten. Dit tarief is pas geldig na uw actieperiode.
Nieuwe gesprekstarieven
De nationale tarieven gaan van € 0,08 naar € 0,09 per minuut, bekijk het overzicht. De nieuwe internationale gesprekstarieven vindt u hier per zone.
Meestgestelde vragen
Heeft u vragen over de wijziging van het btw-percentage en de nieuwe tariefstructuur? Kijk voor de antwoorden op de meestgestelde vragen.
 
cornfed
Klopt allemaal, wat je daar schrijft.

Tele2 verhoogt de tarieven naar aanleiding van de BTW verhoging.
Dat is iets anders dan een normale verhoging, want dit betreft alleen het BTW aandeel van alle bedragen.
Dus kan je niet onder je contract uit, want Tele2 verhoogt het eigen aandeel niet.
Daarom staat er bij dat ze dit moeten doen door een wetswijziging.

Als je een actietarief nog betaald, zou dit niet van toepassing mogen zijn.
Dit betreft alleen de reguliere abonnementstarieven.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
MJonkers
Dat geldt dus ook voor de bel tarieven?
 
kobus1960
Dat geldt voor alles wat 19% is/was. Geeft je geen rechten.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijziging tarieven per 1 oktober 2012', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dubbele incasso factuur oktober 2012 Klacht over Tele2 : 1 18 okt 2012
Tarieven speciale telefoonnummers in het buitenland Algemeen : 3 04 jul 2011
Wijziging tarieven vaste telefonie per 1 februari Tele2 vaste telefonie (analoog) : 8 07 jan 2011
Tele2 verlaagt tarieven Fiberspeed Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 5 12 jul 2010
Advertentie