obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Nogmaals portforwarden met 2 routers
melsius
Ook ik ben met surveillance bezig en heb een probleem met 'virtual servers'


Davolink 2020
192.168.1.1
DHCP aan
Range 192.168.1.1 – 252
Wifi: uit

Netgear WDR3700
192.168.2.2
DHCP aan
Range 192.168.2.1 – 252
Wifi: aan

NAS
IP: 192.168.2.8


Ik zou graag de verdeling in subnets handhaven maar vraag me af of forwarding van subnet naar subnet een probleem is ?
ik heb al veel geprobeerd maar tot nog toe zonder resultaat
als ik via no-ip mijn netwerk benader kan ik inloggen op de davo maar de nas krijg ik niet te zien

melsius
 
cornfed
Het idee is dat je de poorten opent van router naar router en dan naar de camera.
Dus de poort regel in de Davolink moet naar 192.168.1.xxx adres wijzen die de Netgear krijgt van de Davolink.
En dan moet er een poort regel aangemaakt worden in de Netgear die wijst naar de camera 192.168.2.8.
Natuurlijk moet je dan ook steeds hetzelfde poortnummer gebruiken die in de camera staat ingesteld.

Via je eigen WAN ip adres je netwerk benaderen van buiten af is niet mogelijk. Dan eindig je altijd in de Davolink webinterface.
Je moet een internet proxy gebruiken of een fysiek andere internetverbinding.
Gewijzigd door cornfed op 09 november 2012, 00:51
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nogmaals portforwarden met 2 routers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
Portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 22 jan 2016
hoe benader ik mijn storage drive by 2 routers? Helpdesk : 8 15 aug 2015
Portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 02 jul 2015
Problemen portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 7 23 sep 2012
Advertentie