obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Mail wordt geweigerd (administratively denied)
Maverex
Na een aantal jaren !! in discussie te zijn geweest met Tele2 webcare over mijn geweigerde mail adressen ben ik overgestapt naar XS4ALL. Hiertoe werd ik gewoon gedwongen omdat ik schijnbaar niet geholpen kon worden. Door de overstap is een groot deel van het probleem opgelost.

Ik ben nu al ruim een jaar weg bij Tele2 maar mijn mail adres wordt nog steeds geweigerd mij Tele2 gebruikers. Bij alle e-mail ontvangers met een adres eindigende op versatel.nl zonnet.nl of tele2.nl wordt mijn mail "administratively denied" .
Ik sta dus gewoon op een zwarte lijst bij Tele2. Wat moet ik in hemelsnaam doen om hier van af te komen????

Het leuke is nu dat ik sinds een jaar een baan heb in de detailhandel waar ook Tele2 producten worden verkocht.
Je kunt je dus voorstellen dat ik totaal niet te spreken ben over de gang van zaken bij Tele2 en hier dus nooit positief over zal oordelen bij eventueel geïnteresseerden.

Misschien dat dit helpt om e.e.a ander opgelost te krijgen. (Zie mijn andere berichten over deze situatie.)

Als iemand ook maar een idee heeft hoe ik met mijn zakelijke e-mail adressen weer mail kan versturen naar klanten die aangesloten zijn bij Tele2 dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Ik vind het namelijk kolder dat ik , buiten mijn schuld om, al 2,5 jaar lang geblacklist moet staan bij die club.
 
kobus1960
Even voor mijn begrip;
Je wil nog steeds mail sturen middels x@/zonnet/versatel/tele2.nl?
Of wordt jouw mail middels x@XS4ALL ook geweigerd door de club uit Zweden.

Dan had ik zelf in de afgelopen tijd alles en iedereen laten weten dat ik bij
XS4ALL zit op dit moment.

Of nog vele malen handiger een Gmail account gepakt.

Kan namelijk ook nog zijn dat niet je mail adres geblacked is, maar je IP adres.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Maverex
Hoi Kobus,

De ontvangende mailserver, dus die waar diegene aangesloten is die ik een mail wil sturen, weigert mijn mail.

Ik kan gewoon iedereen een mail sturen met mijn e-mail adres info@mijndomeinnaam.nl behalve mensen die de mail ophalen bij zonnet, versatel of tele2.
 
kobus1960
Al eens vanaf een ander IP adres geprobeerd?
Misschien domme vraag, maar even ter info.Helpless
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Maverex
Het ligt echt aan het e-mail adres. Als ik er in plaats van info@.......nl infoo@.........nl van maak gaat het wel goed.

Het gebeurd ook alleen bij 2 adressen. Laat ik de punt weg tussen voorletter en achternaam gaat het ook goed. Dus ipv j.janssen@mijndomeinnaam.nl zet ik er neer jjanssen@mijndomeinnaam.nl dan werkt het weer.

Er wordt heel selectief alleen op die 2 e-mail adressen gefilterd.

De foutmelding zegt dan ook "Administratively denied" dus bewust geweigerd door een filter op de mailserver(s) van zonnet, versatel en Tele2.
 
kobus1960
Oke, wandel even door deze site voor de zekerheid.
Dan weet je echt zeker of Tele2 de boosdoener is.

http://www.testmijnu.nl/BlackListChec...tCheck.php
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Maverex
Ik heb mijn ip gechecked op de site maar sta niet gelisted. Mijn ip is sinds ik weg ben bij tele2 natuurlijk ook al een keer gewijzigd dus ik denk dat het er niet aan ligt.

Maar toch effe gechecked ;-)
 
kobus1960
Kan je hier wat mee? Op de eerste site MX lookup aanklikken.
Dan zie je of jouw domein naar gelist is.

http://www.mxtoolbox.com/blacklists.aspx

http://www.panthera.nl/index.php/nieu...lists.html
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Bill
Ik denk dat het niet zozeer aan het ip adres ligt, maar aan de naam van het email adres.

Ik zou info@ veranderen in b.v. nfo@. Zorg wel dat je de mail gestuurd naar info@ kunt blijven ontvangen. Op die manier blijft je oude adres werken en omzeil je het verzendprobleem met een lichtelijk ander adres.

Het probleem ligt bij Tele2, maar dit is een "workaround".
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Maverex
Als ik dat zou veranderen kan ik wel versturen. Maar bij het beantwoorden komt de mail op een verkeerd adres terecht en als afzender wil ik natuurlijk mijn eigen e-mail adres gebruiken.

Het is toch te gek voor woorden dat ik mijn 2 belangrijkste e-mail adressen van Tele2 niet meer mag gebruiken.

Dit begint steeds meer op pesterij te lijken.

In ruil daarvoor zal ik dan ook zeker klanten afraden ook maar iets met Tele2 te gaan doen.

Maar in ieder geval bedankt voor de tip!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 18 2013 13:37:56:
Nog geen nieuws. Probleem blijft bestaan. Geweldig dit. Smile
Gewijzigd door Maverex op 18 maart 2013, 13:37
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mail wordt geweigerd (administratively denied)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
E-Mail account geblokkeerd Klacht over Tele2 : 3 17 okt 2019
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
mail - retourzending van geadresseerde Algemeen : 3 27 mrt 2015
Lacie networkspace 2 wordt niet herkend Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 5 19 aug 2014
Nas wordt niet herkend Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 14 dec 2013
Advertentie