obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
ipcamera configureren
Ipeetje11
Daar we nu een N300 achter de davolex 2020 staan hebben, waar sluit ik de ipcamera via een netwerkkabel op aan, op de tele2 router of op de N300?

Daarnaast, ik lees veel tijgenstrijdige informaie (niet hier hoor,) betreft de netwerk kabel, moet ik nu vanaf pc een croskabel naar ipcamera, of een gewone netwerkkabel van pc naar router naar ipcamera?

Heb beide kabels al aangeschaft en tot nu toe nog geen succes,
Een laatste vraagje, hoe kun je zien op welk subdomein nummers de ipcamera zit?


alvorens dank,
Fijn om weer terug te zijn!Whistl
 
cornfed
Als je de N300 aangesloten hebt via mijn instructies, maakt het niet uit waar je hem op aansluit.
Het enige waar je op moet letten is dat je bij de Davolink LAN poort 1 & 2 niet gebruikt. Die is voor de tv decoder.

Moderne switchen en routers beschikken over auto-sensing.
Die detecteren zelfstandig of een normale straight of cross kabel gebruikt wordt.
Met de camera kan dat wel wat uitmaken.
Dus dan adviseer ik je de normale straight netwerkkabel.

Overzicht subnet.
Dat is helaas een tekortkoming van de Tele2 router.
Je zal de toevlucht moeten nemen tot programma's als dit: http://www.softperfect.com/products/n...rkscanner/
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Ipeetje11
Poort 1 en 2 op Davolink gebruikte ik niet (die tip had je al eens ergens anders gegeven op het forum, dat was ik nog niet vergeten) had alleen kleine probleempjes uit te zoeken welke dat nu precies waren , kleine lettertjes maar heb ze gevonden,
Ok, probeer het nog eens met de gewone kabel,
Bedankt voor de link netwerkscanner, haal ik zo op om te checken,
Ik heb er ook wel een programmaatje bij gekregen die zelfs wanneer camera op een subnet zit door hem gevonden zou moeten worden, niet dus, nu proberen we jou tips ,


Cornfed, bedankt alweer,


Btw: kan het zijn dat ik m'n eigen berichtjes niet meer kan bijwerken?, ik zag namelijk nogal wat spelfouten in m'n berichtje maar kon geen edit knopje vinden?
Fijn om weer terug te zijn!Whistl
 
cornfed
Jup, je hebt maar korte tijd om je eigen bericht te bewerken.
Daarna is het niet meer mogelijk.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ipcamera configureren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ipcamera bekijken buiten thuis netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 20 25 dec 2013
Advertentie