obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
help wat nu
leclercq1000
probleem blijft geprobeerd met desktop ingeplugd op laptop geen snelheids verandering
waar kan dit aan liggen

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 03 juni 2013, 07:24:07:
ik heb inmiddels geformateerd alle drivers geupdate andere kabels geprobeerd maar helaas blijf op 125kb download zitte wie oh wie kan me helpen
Gewijzigd door leclercq1000 op 03 juni 2013, 07:24
 
kobus1960
Handigste zou zijn een laptop van kennis oid. die wel goed werkt bij die
persoon thuis, even bedraad in te pluggen bij jou. Als die dan wel goed
werkt weet je dat het je laptop betreft. Zo niet, Tele2.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leclercq1000
ga mijn best doen
 
seawave
Ik snap je opmerking in bericht 7 niet, je schrijft: "ik kan maar niet begrijpen dat de speedtest wel voldoet" bedoel je hiermee dat downloaden via b.v. nieuwgroepen maar 125kb is??, en de speedtest b.v. klik: www.upc.nl/internet/snel_internet/speedtest/?ecmp=GO-UPC_Content_Internet-Internet_Speedtest&gclid=CMKl0OyXoqkCFYKFDgodMS8Ktw wel goed is dus 16MB??

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 03 juni 2013, 18:50:29:
Ik snap je opmerking in bericht 7 niet, je schrijft: "ik kan maar niet begrijpen dat de speedtest wel voldoet" bedoel je hiermee dat downloaden via b.v. nieuwgroepen maar 125kb is??, en de speedtest b.v. klik: www.upc.nl/internet/snel_internet/speedtest/?ecmp=GO-UPC_Content_Internet-Internet_Speedtest&gclid=CMKl0OyXoqkCFYKFDgodMS8Ktw wel goed is dus 16MB?? Als je 125kb in b.v de tele2-nieuwgroepen haalt ga ik het probleem begrijpen :-D

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 03 juni 2013, 18:53:51:
Oeps, geen klik maar kopieer en plak Frown
Gewijzigd door seawave op 03 juni 2013, 18:53
 
leclercq1000
juist ja nu heb ik via torrent gedownd en dat werkt wel ligt dus aan downloadprogramma maar enige suggesties hiervoor want ik ben niet zo kapot van het torrent gebeuren waar kan ik het beste mee downloaden van uit de nieuws groepen of ben ik aangewezen op payserver
download kwam overigens tot 1500kb dat is al een stukje sneller dacht ik
 
seawave
Menigeen die dat niet haalt met een 20MB abbo, hoever zit je van de centrale?

Grabbit, SABnzbd, Newsleecher, zijn prima downloadproggies, en ja een payserver is een aanrader b.v. http://nl.xlned.com

Torrents vind ik persoonlijk helemaal niks, maar smaken verschillen.
 
leclercq1000
sabnzbd en grabbit komen dus niet boven de 125 kb en het laden van spotnet is een ramp enig idee hiervoor

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 03 juni 2013, 19:50:43:
afstand tot centrale is 1200mtr
Gewijzigd door leclercq1000 op 03 juni 2013, 19:50
 
seawave
Ja hoor, oplossing payserverWink dan kan je verbinding de gehele bandbreedte kwijt.

1200mtr betekend goede kwaliteit koper en goede (weinig) lassen daarin, of,..een modem wat goed is ingetraind door tele2??Clap
 
leclercq1000
blijf overigs wel van mening dat dit aan tele2 ligt zou willen weten of ik hier juridisch iets aan kan doen nu ben ik verplicht om payserver te pakken
 
cornfed
Wellicht is dit interessant om door te lezen: Nieuws server Tele2 instellen
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'help wat nu', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie