obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Virtual Server Remove Error
conan
Ik heb sinds ongeveer 5 maand Tele2 internet + telefonie. Bevalt verder tot nu toe uitstekend (helaas hadden ze toen nog geen laptop aktie).

Sinds kort krijg ik als ik toegang wil krijgen tot de instellingen van mijn router (een Davolink DV-2020) de volgende melding nadat ik de gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd heb:

"Virtual Server Remove Error
Cannot remove virtual server entry.
Status: 1."

Ik zag deze melding voor het eerst toen het port forwarden ineens niet meer werkte (waardoor weet ik nog steeds niet), dus heb ik na lang zoeken en proberen met de helpdesk gebeld, die naar mijn idee geen idee hadden wat bovenstaande melding te betekenen had. Ik kreeg de melding dat men mij niet kon helpen met het port forwarden en dat ik dit zelf uit moest zoeken.

Het probleem met port forward heb ik weer klaar. Alles lijkt uitstekend te werken, alleen ik blijf iedere keer als ik toegang tot de router zoek bovenstaande melding krijgen.
Ik heb onlangs windows opnieuw geinstalleerd en krijg de melding als ik geen firewall en virusscanner aan heb en ook na installatie van McAfee internet security suite.

Heeft iemand een idee wat deze melding te betekenen heeft en of het kwaad kan? Ik heb momenteel mijn computer bedraad aangesloten en het wireless uitstaan.
Alles lijkt verder prima te werken, maar ik zou toch graag weten wat deze melding te betekenen heeft.

Ik hoop dat iemand hier iets van af weet.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Virtual Server Remove Error', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Virtuele server SMTP instellingen Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 15 nov 2013
geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage) Algemeen : 12 28 mrt 2013
iPhone 5 en Davolink 2020 error Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 7 04 dec 2012
Console geeft MTU error Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 22 10 sep 2012
Problemen port forwarding "Virtual Server Add Error" Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 02 feb 2012
Advertentie