Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort
|
|
liesbeth plijnaar |
Geplaatst op 15 March 2014, 11:53
|
![]() Activiteit ![]() » amersfoort » 3813tz Berichten: 1 Lid sinds: 15 Mar 2014 |
Mijn moeder ligt nog 3 weken in het Meander medisch centrum in Amersfoort. Het is een nieuw ziekenhuis en tele 2 heeft voor alle televisies gezorgd. Omdat mijn moeder slecht ziet kan zij helaas niet naar de televisie kijken die hoog aan het plafond hangt. Kunnen wij een losse televisie bij haar neerzetten en de antenne van de televisie gebruiken die ophangt? Ik hoop graag zsm iets van u te horen. Hartelijk dank, Liesbeth Plijnaar |
|
|
Bill |
Geplaatst op 15 March 2014, 16:30
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 917 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Afhankelijk van het signaal type is het het handigste om de kabel te verlengen. Er zal iemand van het ziekenhuispersoneel op een ladder moet klimmen om het type aansluiting te vinden. De goedkoopste en simpelste methode is een coax verlengkabel te kopen. Trek deze uit de tv die aan het plafond hangt en verleng hem naar de tv op het nachtkastje. Andere typen aansluitingen zijn duurder. Mogelijk zijn: HDMI aansluiting SCART aansluiting Ook hier zijn verlengkabels in de handel, maar vereiste is wel dat de eigen tv dit ondersteund. Een tijdelijke oplossing kan ook zijn om met een eigen digitale ontvanger te werken en het signaal uit de "lucht" te plukken. Dit kan b.v. met Digitenne. Sterkte en beterschap. |
|
|
Bill |
Geplaatst op 15 March 2014, 16:33
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 917 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Nog een mooi plaatje gevonden.![]() Het plaatje komt van http://www.zelfaansluiten.nl/beeld-geluid/tv-aansluiten.html. Daar staat ook een mooie uitleg bij. |
|
|
strider |
Geplaatst op 16 March 2014, 22:02
|
![]() Activiteit ![]() » Nijmegen » TV,Internet & Bellen » Davolink ADSL Berichten: 28 Lid sinds: 28 Apr 2013 |
Mooi plaatje, ik mis alleen S-VHS, verder goede complete uitleg. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben? | TV diensten | : 73 | 31 Dec 2016 |
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! | TV diensten | : 5 | 09 Jun 2014 |
Poort open zetten voor camera voor extern erop te kijken | Algemeen | : 6 | 23 Jan 2013 |
Televisie stoort wanneer downloaden | Storing | : 4 | 19 Mar 2012 |
Tele2 internet op Samsung LED televisie niet aan de praat.. | Algemeen | : 10 | 03 Aug 2011 |