obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort
liesbeth plijnaar
Mijn moeder ligt nog 3 weken in het Meander medisch centrum in Amersfoort. Het is een nieuw ziekenhuis en tele 2 heeft voor alle televisies gezorgd. Omdat mijn moeder slecht ziet kan zij helaas niet naar de televisie kijken die hoog aan het plafond hangt. Kunnen wij een losse televisie bij haar neerzetten en de antenne van de televisie gebruiken die ophangt?
Ik hoop graag zsm iets van u te horen. Hartelijk dank, Liesbeth Plijnaar
 
Bill
Afhankelijk van het signaal type is het het handigste om de kabel te verlengen.
Er zal iemand van het ziekenhuispersoneel op een ladder moet klimmen om het type aansluiting te vinden.

De goedkoopste en simpelste methode is een coax verlengkabel te kopen. Trek deze uit de tv die aan het plafond hangt en verleng hem naar de tv op het nachtkastje.

Andere typen aansluitingen zijn duurder.
Mogelijk zijn:
HDMI aansluiting
SCART aansluiting

Ook hier zijn verlengkabels in de handel, maar vereiste is wel dat de eigen tv dit ondersteund.

Een tijdelijke oplossing kan ook zijn om met een eigen digitale ontvanger te werken en het signaal uit de "lucht" te plukken. Dit kan b.v. met Digitenne.

Sterkte en beterschap.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Bill
Nog een mooi plaatje gevonden.
tv_aansluitingen

Het plaatje komt van http://www.zelfaansluiten.nl/beeld-geluid/tv-aansluiten.html.
Daar staat ook een mooie uitleg bij.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
strider
Mooi plaatje, ik mis alleen S-VHS, verder goede complete uitleg.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben? TV diensten : 73 31 dec 2016
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten : 5 09 jun 2014
Poort open zetten voor camera voor extern erop te kijken Algemeen : 6 23 jan 2013
Televisie stoort wanneer downloaden Storing : 4 19 mrt 2012
Tele2 internet op Samsung LED televisie niet aan de praat.. Algemeen : 10 03 aug 2011
Advertentie