Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet
|
|
Peter54 |
Geplaatst op 12 September 2014, 13:34
|
Activiteit » Almere » 1321HS » TV,Internet & Bellen » Davolink ADSL Berichten: 1 Lid sinds: 12 Sep 2014 |
Sinds kort zijn we overgestapt op Tele 2 en alles werkt behalve...... mijn wifi op mijn telefoon. Al contact gehad met klantenservice, van alles geprobeerd maar we komen er maar niet uit. Op mijn laptop heb ik prima ontvangst via het wifi echter in het zelfde vertrek krijg ik met mijn LG L9 totaal geen internet toegang. Klantenservice weet het niet meer....... Hoe nu verder.... is er iemand die mij en mijn vrouw hiermee kunnen helpen en of ja....ik ben a technisch dus aub terologie gebruiken die iedereen begrijpt. Alsvast bedankt en ik hoop echt hier een oplossing te kunnen vinden |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 12 September 2014, 17:35
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Werkt de WIFI van de telefoon wel via andere netwerken? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi verbinding op mij LG lukt maar niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |
Advertentie