obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Canvas
Bernhard
Uitzendingen Canvas worden sinds enige tijd om de minuut ( gedurende 2 sec. ) doorkruist met afbeelding tennisbaan.
 
seawave
Is dat na de laatste update?
 
Bernhard
Nee. Al geruime tijd daarvoor zonder mij bekende aanleiding. Heb probleempje aan tele2 doorgegeven en daar raadde men mij aan dit "in de groep te gooien".
 
seawave
Tele2 is toch zeker aan zet?
Ze kunnen op afstand het signaal bekijken m.b.t. het aantal pulsen m.b.t. de stabiliteit en wat er voor snelheid binnenkomt, lijnkaart resetten kunnen ze ook nog op afstand.
Wat is je snelheid (bedraad?) is die onder de 12Mbit dan is dat niet acceptabel en kan je kosteloos je abonemment ontbinden.
Over Canvas lees je inderdaad veel problemen, ook de teletekst schijn het niet of slecht te doen.
 
Bernhard
Download 7,9 Mbps (bedraad )
upload 0.82


Vlgs Tele 2 zit ik 2600m van verbindingskast verwijderd. Men heeft me als oplossing hiervoor voorgesteld om van huidig 20mb- abo over te stappen op 40 mb - abonnement. Dit kan door ( tegen opslag van € 3,-- p/m ) gastgebruik te maken van dichterbij gelegen kpn- faciliteit m.b.v. nieuw sneller modem. Heb dit maar gedaan. Vanaf 7 september weet ik meer.

Heb hiervoor mijn internetsnelheid nooit getest. Zowel Canvas als bijbehorende teletekst geven zoals gezegd sinds enige tijd problemen ( teletekst is nu helemaal niet meer te krijgen ). Kan ik daaruit afleiden dat mijn internetsnelheid drastisch is gezakt ?
 
seawave

Quote

Bernhard schreef:

Download 7,9 Mbps (bedraad )
upload 0.82


Vlgs Tele 2 zit ik 2600m van verbindingskast verwijderd. Men heeft me als oplossing hiervoor voorgesteld om van huidig 20mb- abo over te stappen op 40 mb - abonnement. Dit kan door ( tegen opslag van € 3,-- p/m ) gastgebruik te maken van dichterbij gelegen kpn- faciliteit m.b.v. nieuw sneller modem. Heb dit maar gedaan. Vanaf 7 september weet ik meer.

Heb hiervoor mijn internetsnelheid nooit getest. Zowel Canvas als bijbehorende teletekst geven zoals gezegd sinds enige tijd problemen ( teletekst is nu helemaal niet meer te krijgen ). Kan ik daaruit afleiden dat mijn internetsnelheid drastisch is gezakt ?

Je hebt 1 decoder neem ik aan? zoja., dan zal als deze afgekoppeld is de snelheid rond de 10/11 zijn.
2600mtr dat is eigenlijk te ver om een stabiele verbinding te verwachten, Vdsl gaat dat zonder de nieuwe bonding techniek zeker niet verbeteren,..je kan eens met de postcode check kijken of bonding al aangeboden wordt, Kpn levert dat al steeds op meer plekken,maar helaas sjokt tele2 daar ver achteraan. http://forum.kpn.com/t5/Internet/VDSL-pair-bonding/td-p/321172
Maar nog even op je verbinding terug te komen, zijn er alleen problemen met Canvas of hebben meer zenders last van stilstaande/blokjes beelden?
http://storingsoverzicht.nl/2014/zeelandnet/televisie-zender-onderhoud-eencanvas-hdsd/
 
Bernhard
Alleen Canvas doet moeilijk; d.w.z. prima beeldkwaliteit, alleen om de 1 - 2 minuten flits van tennisbaan door beeld.

Decoder behoort toch bij pakket interactief tv- kijken? Zo ja, dan moet ik tot mijn schande bekennen dat deze doos nog altijd ongeopend in een hoek staat.
 
seawave

Quote

Bernhard schreef:

Alleen Canvas doet moeilijk; d.w.z. prima beeldkwaliteit, alleen om de 1 - 2 minuten flits van tennisbaan door beeld.

Decoder behoort toch bij pakket interactief tv- kijken? Zo ja, dan moet ik tot mijn schande bekennen dat deze doos nog altijd ongeopend in een hoek staat.

Dus je kijkt via tele2 geentelevisie dan??, begrijp ik dat goed?
 
Bernhard
Heb sinds jaar en dag tele2 3 in 1 pakket. Kreeg half jaar geleden n.a.v. telefoontje tele2 over andere storing plotseling doos met interactieve tv- ontvanger toegestuurd die ik tot nu toe nog niet heb geinstalleerd. Kennelijk ja geantwoord op telefonische vraag die ik niet goed verstond/ begreep.
 
seawave
http://www.digitaaltvkijken.nl/digita...ecoder.asp
Als je (zie URL) niet hebt aangesloten, hoe kijk je dan televisie?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Canvas', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie