obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Internet ineens te traag voor tv
wiedlewsky
Ik heb internet,tv,bellen al 10 jaar en nooit geen klachten, sinds december grote klachten en kan niet op opgelost worden.
Hulp gehad van tele 2 en kpn heeft alles thuis gecontroleerd, advies nieuwe modem en nieuwe bedrading. En kpn vond nog een storing waarvan hij niet wist wat het was in de kast buiten.
Op kerstavond nog netjes de nieuwe modem met toebehoren gekregen, alles aangesloten en vervangen en nog geen goed tv beelden.
De beelden staan stil en soms geen geluid.
Na 4 maal de klantenservice gebeld te hebben en te horen krijgen dat mijn abonnement niet meer goed is om tv kijken en dat ik moet upgraden 20 euro meer per maand.
Er is bij mij niets verandert, maar tele 2 kan alleen maar zeggen upgraden en dat ik mij niet druk moet maken omdat ik zo op kan zeggen en naar een ander kan gaan.
Een vriend van mij heeft exact hetzelfde abonnement en kan gewoon zonder problemen kijken.
Ik vind dit echt een schande dat ze zo omgaan met trouwe klanten.
Komt dit probleem iemand bekent voor, dan hoor ik het graag.
Waarschijnlijk zal ik tele2 voor altijd vaarwel zeggen.
 
cornfed
Als je vrij bent om te wisselen naar een andere provider, lijkt mij dit de beste oplossing.

Je bent nergens toe verplicht om te upgraden.
Als er geen TV geleverd kan worden op je verbinding, is dat het probleem van Tele2.
Dan moeten ze je maar laten gaan naar een andere provider.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet ineens te traag voor tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Advertentie