obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
storing mail
Sjelm
Beste tele2 medewerker,

Wij zijn momenteel niet thuis en hebben dus alleen toegang tot webmail. Bij het inloggen van de webmail (wat gisteren nog probleemloos lukte), geeft hij nu ineens een foutmelding, namelijk: toegang tot dit account is uitgeschakeld. Dit vinden wij erg vervelend en zorgwekkend omdat:
- wij een zeer belangrijke mail verwachten waar wij nu niet bij kunnen;
- dit mailadres in zijn algemeenheid ons belangrijkste mailadres is en geen toegang.

Ik ga ervan uit dat dit een storing is die snel kan worden verholpen. Graag z.s.m. actie in ieder geval.

In verband privacy wil ik graag geen gegevens hier achterlaten. Ons mailadres is dezelfde als mijn profiel waarmee ik dit bericht heb gepost, maar dan met tele2.nl aan het eind in plaats van gmail.nl.

Bedankt van voor de reactie.
 
abmg
Ik ben geen tele2 medewerker. Op het officiƫle tele2 forum kijken en reageren tele2medewerkers wel, al is het pas na enkele dagen: [url]https://forum.tele2.nl/
[/url]

Sneller gaat het om de klantenservice te bellen, maar die staat niet bekend om adequate oplossingen...
ā€¢Klantenservice consumenten 020-754 4444

Sterkte en succes!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
E-Mail account geblokkeerd Klacht over Tele2 : 3 17 okt 2019
mail - retourzending van geadresseerde Algemeen : 3 27 mrt 2015
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
Mail wordt geweigerd (administratively denied) Algemeen : 11 19 mrt 2013
Advertentie