obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Hardnekkig
oudie
Tijdens een storing van KPN geen signaal. Gebeld en op advies Tele2 alles gesloopt tot aan de KPN aansluiting. (anders helpen we u niet). Nadien werd een monteur gestuurd. Waarom heeft u alles weggehaald "moest van Tele2". Kleine reparatie gedaan 10 min. Kosten 80 euro. Echter net als voor de storing klapt de modem eruit. Zelf heb ik het idee dat het modem als router problemen heeft. Dit geeft men na veel bellen toe. Oplossing een ander abonnement en u krijgt een modem die wel functioneert. Uiteindelijk trap ik daar twee keer in (ja ben erger dan een ezel). Echter weet de ene medewerker van T2 niet wat de andere doet T2 medewerker doet dus het hele circus begint (en blijft) zich weer opnieuw herhalen. Uiteindelijk wordt ik wakker van "ik heb recht op internet ook zonder een nieuw abonnement! Dus opzeggen die aanvraag. Maar ja nu een paar keer per dag het modem resetten als er een nieuw apparaat zich aansluit op mijn router. De sfeer en communicatie wordt steeds grilliger. Bij het terug vragen van mijn 80 euro van de monteur wordt ik door een medewerker T2 afgedroogd voor leugenaar etc. neergezet.
Wat voor bedrijf is dit in godsnaam geworden. Conclusie bijna geen internet, wifi telefoon werkt niet enz.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hardnekkig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie