obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
klachtafhandeling
huubss
ik heb op verzoek van Tele2 op 10 december jongstleden klacht schriftelijk ingediend omdat er teveel historie was om via klachtenformulier in te dienen. Na de respondetijd van 30 dagen heb ik geinformeerd naar voortgang. Eerst werd mij veteled dat klacht niet was ontvangen. Bij raadpleging andere medewer bleek dat klacht wel was ontvangen, maar was zoekgeraakt. Op verzoek Tele2 heb ik klacht nogmaals -inclusief aanvulling- verstuurd met uitdrukkelijk verzoek mij de ontvangst per mail telefoon of hoe dan ook te bevestigen. Gisteren na twee weken wachten toch maar weer even naar de voortgang gevraagd en of klacht uberhaupt was ontvangen. Gechat met drie medewerkers maar niemand kon de klachttraceren, op verzoek gevraagd door iemnad te worden teruggebeld. is toegezegd maar helaas is toezegging niet gestand gedaan. heden weer gebeld. Klantenservice verwijs mij daaor naar afd klachtafhandeling, maar desgevraagd weten ze niet hoe ik daarmee in contact kan komen.

Mijn vraag, hoe komt mijn klacht op de juiste plaats. Even mailen lijkt mij het handigst, maar wordt niet geaccepteerd. Niemand schijnt zich verder ook verantwoordelijk te voelen om te achterhalen waar mijn twee brieven zijn of mij in de gelegenheid te stellen mijn brief te mailen of andere manier dat zeker is dat brief op juiste plaats terecht komt.

Voor. de goede orde: sinds 10 december heb ik inmiddels 5 uur! met klantenservice getelefoneerd cq in de wachtstand gestaan en ruim 3 uur gechat! Van 2 medewerkers van tele2 heb ik tenminste enig inleveinsgvermogen gehad en hebben mij medegdeeld dat het schaamrood op hun kaken staat,de ongeveer 13 overige hebben alleen redenen gezocht mij niet te helpen of doorverbonden naar een andere afdeling die van niets wisten

Ik neem aan dat Tele2 dit ook een verre van elegante zaak vindt.

ik roep HELP: hoe kan mij klacht u bereiken en in behandeling worden genomen.

Ik voeg de klacht hierbij als bijlage. Dat is de situatie tot aan afgelopen weekend. helaas dus al weer uitgebreider geworden (heb idee dat bijlage niet wordt gepakt, maar kan aan mij liggen)
 
Bill
WhipAngry
Ongelofelijk, tijd voor een consumentenprogramma.
Kassa, Radar, Kanniewaarzijn, Ookdatnog.

Vooral veel publiciteit zoeken, zodat tele2 het wel op moet vallen dat ze negatief in het nieuws komen en om escalatie te voorkomen wel met je willen oplossen.

Zie ook: https://www.klachten-indienen.nl/
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
wavanooijik
hallo ben net nieuw hier wil iets kwijt het gaat over mijn dochter hoe SLECHT Tele 2 haar behandelt,Ze heeft vorige week een iphone xs bestelt en heeft een aan betaling gedaan van 389 euro. En toen moest ze elke keer een ander e mail adres invoeren en dat lukte niet toen heb ik om terug vragen gevraagd werd ik door verbonden naar hun laatste red middel zoals hij zelf zei,dus weer opnieuw aangevraagd maar ze moest wel weer die 389 eerst weer doen en de eerste betaling zou ze vandaag terug krijgen nou dus niet als antwoord krijg je We betalen maar 1x in de week uit en dus nog steeds niks. Veel beloven maar weinig tot niks doen daar nog geen eens een vergoeding of excuus gewoon schandalig en nu maar afwachten of we het geld terug krijgen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klachtafhandeling', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Klachtafhandeling Tele2 waardeloos Klacht over Tele2 : 3 27 okt 2010
Advertentie