obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
HELP DRAADLOOS!
wiedemeijer20
ik heb nu al ongeveer 2 jaar jullie davolink router en daarop is mijn telefonie aangesloten ook is mijn vaste pc verbonden met het internet via LAN met windows XP, maar sinds kort hebben we er ook een laptop bij met vista, die gingen we aansluiten en hij deed het meteen met draadloos internet nadat ik de instellingen heb gewijzigd van de router! Nu de laatste 2 weken doet hij het niet meer? en vind hij vaak de verbinding niet? en als hij het vind verbind die hem niet? Wat moet ik doen? ik heb alles al zo een beetje geprobeerd.. Kan het zijn dat de router te oud is en ik een nieuwe moet van tele 2 ?
????????????????????????
 
Wout
Om te testen of het niet de verinding is kun je proberen met je laptop zo dicht mogelijk bij de davolink te gaan staan. Heb je dan wel probleemloos verbinding dan is er in de buurt iemand met wifi op hetzelfde kanaal. Dan kun je proberen een vrij kanaal te vinden.
 
wiedemeijer20
heb ik geprobeerd ma nog lukt het niet ik zag net wel me verbinding maar hij verbind hem niet ?
 
Bill
Als je wel in de lijst van draadloze netwerken je eigen netwerk ziet dan kan het zijn dat je de sleutel/key niet meer goed hebt. Die staat onder op je modem.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
wiedemeijer20
wat moet ik daarmee doen dan? want als ik op de verbinding klik zegt hij kan niet verbinden! Hij verbind dus helemaal niet meer...
 
Bill
Zie b.v. een melding 'ip adres verkrijgen'?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HELP DRAADLOOS!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 25 apr 2015
Draadloos thuis Netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 21 02 mrt 2013
draadloos samsung smart tv aansluiten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 24 jan 2013
kan niet meer draadloos printen Algemene computer vragen. : 2 07 jun 2012
draadloos en tegelijk via kabel Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 4 18 jan 2012
Advertentie