obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Xbox 360 media sharing icm Davolink modem
RubenV
Hi ! Smile

Hier loop ik al een aantal maanden mee. Zoals wellicht sommige hier weten kan je je PC media laten streamen naar je X360. Maar wat ik ook probeer, ik krijg de computer niet te zien op de X360. Wel andersom, via WMP 11 krijg ik netjes de 360 te zien. Na alle tips op internet zowat gevolgt te hebben (media sharing service aan, poorten op de Davolink open zetten) ik krijg het niet voor elkaar. Zijn er wellicht meer mensen hier die dit probleem hebben?

Thanks !!
 
woute011
Dag,

Helaas is dit een bekend probleem met de Davolink. Denk dat je met je pc draadloos aan de modem verbonden bent, klopt dat? Als je een snoertje eraan legt, lukt het wel. Tenminste, da's mijn ervaring.

(overigens kun je, nadat je met draad verbinding hebt gemaakt, wel via de draadloze verbinding streamen omdat je xbox je pc dan wel weet te vinden)
 
Bill
Ik weet niet of het relevant is maar b.v. een Nintendo DS kan niet met WPA overweg. Na instellen van WEP encryptie kun je met je DS online games spelen. Misschien is iets dergelijks met de Xbox aan de hand.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
RubenV

Quote

woute011 schreef:
Dag,

Helaas is dit een bekend probleem met de Davolink. Denk dat je met je pc draadloos aan de modem verbonden bent, klopt dat? Als je een snoertje eraan legt, lukt het wel. Tenminste, da's mijn ervaring.

(overigens kun je, nadat je met draad verbinding hebt gemaakt, wel via de draadloze verbinding streamen omdat je xbox je pc dan wel weet te vinden)


Dat ga ik zeer snel proberen, nog niet gedaan. Weird is het wel, maar zoveel geprobeert dat dit gewoon logisch klinkt hahaha. Ik laat je weten of het gelukt is Smile

Tnx!!
 
RubenV

Quote

woute011 schreef:
Dag,

Helaas is dit een bekend probleem met de Davolink. Denk dat je met je pc draadloos aan de modem verbonden bent, klopt dat? Als je een snoertje eraan legt, lukt het wel. Tenminste, da's mijn ervaring.

(overigens kun je, nadat je met draad verbinding hebt gemaakt, wel via de draadloze verbinding streamen omdat je xbox je pc dan wel weet te vinden)


Naja je bent dus wel een kleine held voor me want idd met kabel (stom niet eerder geprobeert) doet ie het wel. Echter krijg ik het niet met WIFI aan de praat. En het probleem is vervolgens dus dat op poort 4 mijn X360 zit, op poort 3 mijn oude XBOX voor XBMC voor de radio ect en op 2 de decoder. Op 1 kan ik niks pluggen dus ik zit vol (waar was 1 ook alweer voor?). Grrrrrrrrrrrrrrrr
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xbox 360 media sharing icm Davolink modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Advertentie