obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Decoder
mikeymike
Heb sinds vandaag het tele2 gold pakket,alles netjes aangesloten door een monteur en daar over geen klagen.
Maar toen ik die decoder zag Shock moest ik toch wel ff 2x kijken want als je een compacte gewend bent en daar komt nu ineens een mega kast te staan ben je toch wel ff minder blij.
Is dit nu de standaard decoder die zo groot is of hebben ze me een oud model van versatel(staat er op) gegeven?

groet mike
 
Lucky Dre
Pfft Pfft Pfft

Ik ben je er ook ingetrapt? Ik schok zo ontzettend van het uiterlijk en het bedieningsgemak dat ik maar meteen 3 digitennedosjes heb gehaald...

Grtz en sterkte!
Lucky
Btw. Ze hebben al 4 jaar de zelfde decoder.
 
cornfed
Zowel de router als de decoder zijn ingekocht door Tele2
toen ze de exclusieve voetbalrechten kregen.
Dat is nu inderdaad 4 jaar geleden.

Zo oud is de apparatuur dus.


 
mikeymike
Yep ben er ook ingetrapt, over internet nix te klagen maar zo gauw ik het tv gedeelte kwijt kan is ie weg ook. Dat zoiets niet veranderd word snap ik echt niet....................
 
jantjebeton
Er is 1 hoofdreden waarom het niet verander word:

- In de nabije toekomst zal overal in Nederland glasvezel in de grond gestopt worden. Op het moment dat KPN 95% van de glasvezel gelegd heeft wil het de koperlijn afstoten.
Tele2 is betrokken bij de ontwikkeling van de glasvezel en zal hoogstwaarschijnlijk ook gaan overstappen hierop.
De huidige apparatuur is daarna onbruikbaar (zoals bv. de decoder)

De planning is geloof ik dat in 2011/2012 de koperlijn afgestoten zal gaan worden door KPN.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 4 05 jul 2012
aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 09 jun 2012
Advertentie