obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
dv-201AMR port openen
thomas
hallo,

ik heb sinds een paar dagen een nieuw pc spel, namenlijk: battlefield 2. als ik online wil spelen krijg een een foutmelding. ik dus kijken op de site van battlefield, en daar stond dat ik een aantal porten moet openen. ik weet hoe ik porten moet openen, maar als ik naar een site ga waar staat welke porten ik moet openen staat er dat de d-v201AMR mij niet toelaat om genoeg porten te openen voor battlefield 2. bij andere spellen kan het wel.

kan ik hier iets aan doen?????

alvast bedankt Grin
 
thomas
weet echt niemand hier iets op Sad
 
jantjebeton
Helemaal nieuw is Battlefield 2 niet meer Wink Ik ga er voor het gemak van uit dat het een legale versie betreft? (met gekopieerde games kun je vaak sowieso niet online spelen)

Voor zover ik weet zijn er geen poorten gesloten in de Tele2 modem.
Ik heb nog nooit problemen gehad met het spelen van online games, wat je kunt proberen is de modem terugzetten naar default settings. (let wel: alle instellingen die je in de modem hebt ben je uiteraard kwijt)
 
thomas
helaas mag ik van mijn ouders hem niet naar default settings doen, omdat ze dan denken dat ze alle internetverbindingen kwijt zijn enzo Sad
op portforwarding.com staat er toch echt bij de dv-201AMR dat hij niet genoeg porten kan openen Sad
reageer graag met wat ik nog meer kan doen Smile
 
thomas
is er mischien een andere site die op portforwarding.com lijkt waar het mischien wle lukt?
 
Marcello
Ik heb geen ervaring met het openen van poorten en port-forwarding etc. maar als je inlogt in de modem (user/user) en dan via "advanced setup" => "NAT". "Add" klikken en dan via een pull-down menu (bij "select one") kom je vanzelf Battlefield tegen. Juiste poorten worden dan automatisch open gezet lijkt me. Laat het even weten of het gelukt is. Wink Suc6
 
thomas
dankje voor je hulp, maar in die lijst staat geen battlefield 2, wel andere spellen, maar helaas geen battlefield 2 Sad
 
kingpin1966

Quote

jantjebeton schreef:
Voor zover ik weet zijn er geen poorten gesloten in de Tele2 modem.
Ik heb nog nooit problemen gehad met het spelen van online games, wat je kunt proberen is de modem terugzetten naar default settings. (let wel: alle instellingen die je in de modem hebt ben je uiteraard kwijt)


Battlefield2 is niet het enigste programma dat last heeft dat er "ge-portforwarded" moet worden.
Als je Shareazaa (een p2p programma) gebruikt achter een Davolink DV-201 AM, krijg je ook een melding dat er poorten moeten worden opgengezet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dv-201AMR port openen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 jan 2016
Port Forwarding Helpdesk : 5 20 jan 2014
Port forwording Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 2 01 apr 2013
poort openen voor xbox360 Algemeen : 14 10 mrt 2013
Advertentie