obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
vervanging voor de decoder
pbijl82
ik neem aan dat dit mogelijk is? aangezien er geen smartcard in gaat...

ik wil nl mn tv ophangen, maar de decoder vervuilt het plannetje een beetje met zn dikke vette scart aansluiting. en zn aanwezigheid sowieso aangezien er geen meubel in de buurt staat om hem in op te bergen :S

tv's van tegenwoordig hebben ingebouwde decoders, heeft iemand hier ervaring mee?
 
glasvezel
modem kan niet vervangen worden

maar er zijn tegenwoordig wel wireless scart aansluitingen
 
pbijl82
ik lees net op een site dat die dingen geen RGB signaal versturen, alleen CVBS.

Quote

Hou er wel rekening mee dat zo'n draadloos signaal alleen geschikt is om een, lage kwaliteit, composiet (CVBS) signaal te versturen.
Het hoge kwaliteit RGB signaal kan je dan dus niet meer gebruiken!

iets zegt me dat dat niet gaat werken, iemand hier ervaring mee?

dat is wel ff kattepis dan zeg, zit je altijd aan die dikke scart, decoder + overige kabels vast. dit gaat nooit in een gootje passen..Shock
 
Marcello
Misschien een UHF-modulator (scart naar coax)? Of het signaal vanaf de media-box doorsluizen via een video-recorder. Wel kwaliteits-verlies...of een sleuf fresen in de muur !! Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vervanging voor de decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Advertentie