obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
HELP
Dionneke
Zelfs hier kan ik niets uploaden
 
Dionneke
Kort zinnetje luktShock
 
Dionneke
Kort briefje niet!!!
 
Dionneke
Kan zelfs geen profiel aanmaken en uploaden!!
 
Bill
Lees dit eens door en als je dat uit wilt voeren maak dan zeker een backup van de instellingen.

http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...1#post_421
Gewijzigd door Bill op 17 augustus 2008, 18:21
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Dionneke
Geen verschil,kan nog maar amper iets doen!
 
Dionneke
Kan je zelfs geen mail of PM sturenAngry
 
pedro
ik snap eigenlijk niet waar dit omgaat....
 
Dionneke
OK, even uitleggen. Ik ben vanaf 12 augustus overgestapt naar Tele2, maar ik heb niets anders dan problemen. Mijn internet is traag, opent sommige sites niet, ik kan niet bij mijn online-albums, mijn email werkt niet. Ik ontvang wel, maar kan niets versturen. Ik kan op forums of bijvoorbeeld deze sites niets uitgebreid schrijven.
Mijn instellingen staan goed. Ik heb speedtest.nl gehad en de upload breekt hij na lange tijd af en de pingtest lukt ook niet. TCP-Optimizer gebruikt en geen resultaat. Zelfs de virusscanner en firewall uitgezet zonder resultaat. Ik kan niets en Tele2 zegt dat alles in orde is en tot 3X mijn instellingen gecontroleerd, maar mijn partner op haar computer en mijn zoon op zijn laptop hebben dezelfde problemen. Het is draadloos, maar voor de snelheid gebruik ik op advies mijn oude kabel tussen modem en computer nog.

Nu zit ik momenteel weer op mijn nog aangesloten modem van @home.........en alles werkt weer perfect. Ik kan overal berichten schrijven, ik kan emailen en mijn internet is normaal.

Mijn PROBLEEM is dat ik amper iets kan met Tele2 en zodoende kwam ik op dit forum, maar kon alleen maar korte zinnetjes plaatsen. Help, of anders gaat Tele2 het riool in.:p
Misschien een Tele2-man die nog wat weet?

Mvg Dion
 
Dionneke
Zie je, nu lukt het wel met mijn @home verbindingGrin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HELP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie