obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Vreemd probleem webserver
pjotter
Ik heb een probleem met poort 80.
Ik heb deze geforward naar mijn servertje waarop de website staat.
Nu doet zich het volgende voor:
als ik naar mijn externe IP adres ga met een computer dan kom ik op de webserver van de router terecht (kan dan inloggen met user en ww) als ik echter met mijn iphone naar mijn ip adres ga dan krijg ik keurig de website te zien die op de server staat achter de router. (poort 80 wordt dan wel geforward) Wat kan er niet goed staan?
Intern werkt alles prima geen enkel probleem.????
 
Bill
Dit is een nat probleem! Als je een proxy zou kunnen gebruiken dan kun je wel via internet naar je eigen server.

Je kunt er van uitgaan dat de rest van de wereld wel je webserver kan bereiken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
pjotter
Bill,

Bedankt voor je antwoord maar dat probleem wat je bedoelt dan ken ik. Het gaat hier echt om van buiten af (dus niet via mijn eigen netwerk) in te loggen op de server. Als ik dus bij een kennis via zijn computer inlog op mijn externe IP adres dat krijg ik de webserver van de Router te zien (met de vraag om user naam en ww) Als ik echter zijn iphone gebruik om naar datzelfde ip adres te gaan dan kom ik keurig op de server?

Zelf lijkt het er op dat als je verbinding langzaam is je wordt doorgestuurd naar de webserver en als je een snelle verbinding hebt dan kom je op de router van tele2?

Ik heb dit nog nooit gezien of mee gemaakkt?


 
pjotter
Ik heb net alles gereset bij de router naar fabrieks instellingen. Weer alles ingesteld zoals het zou moeten staan en nu werkt het wel?
Vreemd probleem maar het werkt gelukkig weerSmile
 
itchy8me
heb je een reset via de router pagina gedaan of op dse router zelf, ik heb namelijk hetzelfde probleem, http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=557 , maar tot dusver is niks geholpen :-s
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vreemd probleem webserver', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem VPN connectie Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 nov 2015
Comtrend Tele2 modem Probleem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 2 01 dec 2012
amino home cinema probleem! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 18 okt 2012
Probleem met tele2 + sitecom router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 20 sep 2012
Abo bestellen - probleem met nummerbehoud: huidige provider staat niet in lijst Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 7 23 apr 2012
Advertentie