Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
Decoder--->DVD----->Guide+ ----->radio
|
|
erwinh |
Geplaatst op 13 November 2008, 21:40
|
Activiteit » heemskerk Berichten: 1 Lid sinds: 13 Nov 2008 |
Aan een ieder, wie kan me helpen ? Alles goed aangesloten, 2x nagelopen, tv goed, dvd kijken goed, maar geen guide + !! Oplossing ? Tevens hoe kan je anders een programma opnemen ? tevens af toe schokkende beelden op de tv (plasma 107cm) ? en jawel, decoder op geluidsinstalatie aangesloten (digitale kabel) en de set vindt geen radio station ? Ik ben erg benieuwd wie mij met bovenstaande kan gaan helpen mvg Erwin |
|
|
josama |
Geplaatst op 31 December 2008, 13:37
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 31 Dec 2008 |
Erwin, Ik kan je geen oplossing aandragen? Heb namelijk het zelfde probleem :-( Heb je er inmiddels al een oplossing vor dan graag even een reactie. Hartelijk dank |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Decoder--->DVD----->Guide+ ----->radio', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zelf extra decoder kopen teogestaan? | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 1 | 30 Jun 2017 |
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 1 | 01 Aug 2014 |
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 05 May 2014 |
Oude Siemens decoder | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 4 | 05 Jul 2012 |
aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 08 Jun 2012 |
Advertentie