obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Snelheid na resetten wijkcentrale
Marco270
Hallo,

Ik ben al een tijdje bezig met tele2 over mijn tegenvallende snelheid. Ik heb tele2 compleet en ik haal met downloaden ongeveer 7 Mbit. Wanneer de medewerkers van de helpdesk de wijkcentrale resetten haal ik echter de "volledige" snelheid van ongeveer 13 Mbit. Na ongeveer een uur wordt de snelheid gehalveerd en zit ik weer op 7 Mbit. Tele2 wil niets aan deze storing doen omdat ik boven de 6 Mbit zit. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt, of kan iemand mij uitleggen hoe dit kan.



Marco
 
crossfreak
Bij mij is de snelheid ook niet echt hoog. Ik haal de modem (met een tijdklok) elke dag even van de stroom en beschik dan over ongeveer 8mb. Als ik dat niet doe, dan zakt de snelheid naar ongeveer 6 mb. De modem zoek zelf naar een stabiele snelheid en daardoor daalt deze. Ik hoop dat het bij jou ook werkt! Succes.
 
MartinR
Dit gezeur heb ik ook al een behoorlijk lange tijd. Maar voordat de wijkcentrale geresset wordt moet ik weer die hele procedure door want ze gaan er standaard vanuit dat de fout bij mij zit.
Ik heb een 20mb verbinding met televisie. De digitale tv staat nooit aan omdat dan de download snelheid helemaal laag is, onder de 4. Ik zou hier graag eens iets aan doen, mogelijk collectief. Wanneer je als enkeling gaat ben je nog geen knip voor je ogen waard bij Tele2.
Om naar een andere provider te gaan is ook niet alles, telefoon veranderen, e-mail, etc..
Ik wens je veel succes, ik ben bang dat je steeds om een reset van de wijkcentrale moet vragen...
 
jantjebeton

Quote

Tele2 Medewerker schreef:
wanneer u sneller als 600 mb kunt downloaden kunnen wij hier inderdaad weinig aan doen. Echter als hij lager is dan wel.


Dit is echt bullshit. Tele2 kan er wel wat aan doen, maar wil er niets aan doen. Dat zijn 2 verschillende dingen.
Ze willen er niets aan doen omdat het teveel capaciteit opslokt van 3e lijn (Hoofdkantoor).
 
DarkBladeX
Echt erg. Nou ik heb geen vast contract. Ik koop beter maar UPC 120 mbit/s die zou zkr heel en dan heb ik echt over heel erge snelle internet. Iets wat Tele2 niet kan en ook nooit zal proberen vanwege een grote explosie in hun kantoor vanwege overhitting wat ze niet aankunnen Grin
 
Jaapiooo

Quote

DarkBladeX schreef:
Echt erg. Nou ik heb geen vast contract. Ik koop beter maar UPC 120 mbit/s die zou zkr heel en dan heb ik echt over heel erge snelle internet. Iets wat Tele2 niet kan en ook nooit zal proberen vanwege een grote explosie in hun kantoor vanwege overhitting wat ze niet aankunnen Grin


Vandaar dat al die schapen bij tele2 zwart zijn die zijn natuurlijk aangebrand door die hitte.
Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid na resetten wijkcentrale', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te verwachten snelheid Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 06 jun 2016
Download snelheid Algemeen : 1 06 mei 2016
Afstand tot wijkcentrale te groot Snelheid : 8 03 mei 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Snelheid ADSL-verbinding ingestort Snelheid : 16 15 okt 2011
Advertentie