Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
E5,- betalen terwijl ik wel KPN heb?
|
|
stefan2 |
Geplaatst op 19 January 2009, 12:14
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 19 Dec 2008 |
Hallo, Ik heb sinds 18 december 20mb internet van Tele2. Ik heb ook een vaste actieve telefoon lijn van KPN, de 1e keer is er al 5,- extra van de rekening gehaald omdat we geen kpn lijn zouden hebben... hierover heb ik gelijk gebeld en gezegd dat ik wel een kpn lijn heb. Ze zouden het in behandeling nemen en ik zou terug worden gebeld binnen 4 dagen, niks gebeurd, toen nog een keer gebeld, ze zouden het in behandeling nemen en na 6 dagen zou ik wat horen, niks gehoord, nog een keer gebeld en ik kreeg binnen 2 dagen antwoord... tuurlijk... nog niks gehoord!!! Hoe kan ik hier de vaart inzetten? GR stefan |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 19 January 2009, 13:53
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Ik zou even bellen met KPN. Het kan ook zijn dat Tele2 de lijn gaat overnemen. Dan weet je zeker wat er precies gaande is. Als KPN geen verzoek heeft liggen, dan heeft Tele2 een admin fout gemaakt. Dat kan even duren voor daar de kogel door de kerk is. Ik neem aan dat je geen telefonie (voip) abo hebt bij Tele2? |
|
|
stefan2 |
Geplaatst op 19 January 2009, 13:57
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 19 Dec 2008 |
nee, ik heb geen telefonie abo bij tele2. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 19 January 2009, 14:10
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dan vermoed ik gewoon een fout in de administratie van Tele2. |
|
|
stefan2 |
Geplaatst op 19 January 2009, 14:11
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 19 Dec 2008 |
dat denk ik ook... |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 21 January 2009, 16:44
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Geachte Stefan2 Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl Met vriendelijke groeten, Alex weijer Webservice Tele2" |
|
|
stefan2 |
Geplaatst op 23 January 2009, 10:57
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 19 Dec 2008 |
heb net weer gebeld met tele2 en hun blijven eigenwijs vasthouden aan die 5 euro. ik werdt verwezen naar de klantenservice van kpn. die heb ik gebeld en die hebben toegezegd dat ik WEL een KPN lijn heb die ACTIEF is en ANALOOG is! Dus dat stond vast. Tele2 wil een bewijs per fax, mail of post. Aangezien het om een stichting gaat kan ik hier niet aan komen... hoe kan ik dit oplossen? Tele2 blijft hier zwijgen en Tele2 heeft nu voor de 2e maand alweer 5euro extra gefactureerd!!!! |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 23 January 2009, 13:45
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Hallo Stefan2, Nogmaals wil ik u verzoeken om uw contact gegevens en NAW ggevens, naar webservice@tele2.nl zodat ik kan proberen u zo goed mogelijk te helpen. Met vriendelijke groet Alex weijer Tele2webservice |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E5,- betalen terwijl ik wel KPN heb?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen 2de decoder terwijl snelheid toereikend is | TV diensten | : 14 | 22 Jul 2010 |
voor voetballen extra betalen.vorig jaar niet? | Algemeen | : 2 | 23 Aug 2008 |
Advertentie