obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Hoeveel televisies op één abonnement?
koolmees
Ik wil een Tele2-abonnement TV-Gold gaan bestellen, dus het gehele pakket internet/TV/Radio. Ik heb drie televisies in huis. Nou hoorde ik, dat je bij Tele2 slechts twee televisies aan kunt sluiten. Klopt dat verhaal of kun je wel degelijk een derde toestel kwijt (zijn dan niet allemaal tegelijk in gebruik)?
 
cornfed
Je kan heel veel tv's aansluiten aan de decoder(s).
Via een SCART splitter moet dat geen probleem zijn.

Helaas kan de decoder maar één kanaal tegelijk verwerken.
Dus al sluit je drie tv's aan één decoder, dan moet je op alle drie tv's naar hetzelfde kijken.

Of je ook twee decoders krijgt of kan gebruiken, hangt af of er voldoende snelheid is op je aansluiting.
 
koolmees

Quote

cornfed schreef:
Je kan heel veel tv's aansluiten aan de decoder(s).
Via een SCART splitter moet dat geen probleem zijn.

Helaas kan de decoder maar één kanaal tegelijk verwerken.
Dus al sluit je drie tv's aan één decoder, dan moet je op alle drie tv's naar hetzelfde kijken.

Of je ook twee decoders krijgt of kan gebruiken, hangt af of er voldoende snelheid is op je aansluiting.


Ik heb begrepen, dat ik 1400 meter van de centrale af zit en de maximale snelheid (20 Mb ) moet haalbaar zijn. Ik heb nog een decoder van mijn huidige aanbieder, dus twee decoders heb ik. Ik zou dus op TV 1 naar een ander programma kunnen kijken dan op TV 2 en TV3? En als ik TV 2 en TV 3 nooit tegelijkertijd gebruik, heb ik eigenlijk nooit een probleem?
Gewijzigd door koolmees op 21 januari 2009, 08:33
 
cornfed
Het is altijd even afwachten wat je werkelijke snelheid bij Tele2 gaat worden.
Daar zit soms verschil in van aanbieder tot aanbieder.

Je kan alleen decoders gebruiken van Tele2 zelf. Andere zullen niet gaan werken.

Als je tv2 en tv3 nooit tegelijk aan hebt staan, kan je uiteraard toe met één decoder voor beide tv's.
 
kumari
Nou goed, die in de slaapkamer wil ik graag aangesloten hebben...

hoe ga ik dat aanpakken??

lange scart kopen (zijn die te koop met opklikbare eindjes, want zo'n groot ding past natuurlijk niet door t gaatje in de muur) en dan lig ik lekker in mijn bedje en dan wil ik zappen..... en dan???
 
cornfed
Over de SCART kabel weet ik geen specifiek product.
Je moet wel letten op de kwaliteit. Hoe langer de kabel, hoe belangrijker de kwaliteit.

Voor de afstandbediening bestaan goede oplossingen.
Je moet eens zoeken in Google naar 'ir extender'.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoeveel televisies op één abonnement?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV abonnement TV diensten : 2 19 feb 2021
Abonnement opzeggen Algemeen : 2 08 nov 2013
abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 07 jul 2012
Hoeveel modems per ISRA punt? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 3 17 jun 2012
eigen homepage hoeveel MB ? Algemeen : 4 29 jan 2012
Advertentie