obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
DV-2020 firmware handmatig uploaden
bockywocky
Ik heb hier een DV-2020 liggen die na een harde reset vraagt om nieuwe firmware via 192.168.1.1
Waar kan ik deze firmware vinden?

Ik hoor het graag.

Gr. B.W.
 
MoRaNi
Volgens mij moet je de helpdesk even bellen, want dit is het ip adress van je modum en wij tele2 klanten kunnen maar een beperkt aantal dingen doen in het modum.
Daar wij dat niet kunnnen doen..................kijk zelf maar .

Tik het ip in en dan wordt er gevraagd om een user name en wachtwoord....................en die is : user en user, mits je je ww zelf al hebt veranderd.En daar is de optie firmware update foetsie.Dus bel maar ff en je wordt zeker wel geholpen.

Grtz Ton
Gewijzigd door MoRaNi op 27 januari 2009, 11:16
 
bockywocky
Ik denk niet dat ze mij verder helpen gezien ik zelf geen Tele2 meer heb.
Het is dus een modem wat over is gebleven en ik nu weer wil inzetten als wireless accesspoint.
Maar ja.. na een harde reset kom ik niet verder dan de firmware upload pagina in het modem.

De vraag is dus, hoe kom ik het modem na een harde reset? Is het ip dan terug gezet naar een ander default ip adres?

B.W.
 
bockywocky
Goed, met usb kabel erbij ingestoken kan ik plots wel 192.168.1.1 via de webbrowser benaderen, maar nu deel 2:

Hoe kan ik DHCP disablen?
 
jantjebeton
Het gaat je niet lukken om de Tele2 modem in te zetten als een wireless accesspoint, het verstandigste doe je eraan 1 in een computerzaak aan te schaffen
 
cornfed
Vergeet het maar.
Je kan de Davolink wel gebruiken als boekensteun!
 
jantjebeton
zelfs als boekensteun zou ik dat lelijke ding niet willen gebruiken Grin + dat de modem veel te licht voor een boekensteun is....
 
cornfed
Hoezo lelijk?

Vanaf honderd meter afstand ziet hij er schattig uit. Wink
 
jantjebeton
je wil toch niet zeggen dat je hem in een mooie kleur gepimpt hebt toch? Pfft
 
cornfed
Nee. Ik hou ze altijd in originele staat.
Dat brengt later veel meer geld op bij verzamelaars.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DV-2020 firmware handmatig uploaden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Linksy wrt54g achter davolink 2020 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 18 feb 2015
davolink dv-2020 van tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 12 20 nov 2014
Wordt de Comtrend CT-6373 nog uitgeleverd met oude firmware? Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 3 12 aug 2013
Advertentie