obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
GPRS / WAP probleem
weetniet
Beste mensen,

ik heb een SE S500i met abbo (familie en vrienden) ik heb altijden kunnen internetten. De laatste dagen gaat dat niet meer. Instellingen heb ik niet veranderd.
De telefoon maakt verbinding (wereld logo komt) en daarna is het eindeloos wachten, er komt geen data binnen.
Heeft iemand wellicht een oplossing? Of het zelfde probleem?
 
cammikaze
Hbe hetzelfde probleem gehad een tijdje terug, na lang klooien en handmatig instellen had ik weer WAP. Wat het geweest is kon niemand mij vertellen bij T2. Internet bleef ook erg traag maar kwam na een tijdje weer terug op snelheid.
Heb je al eens geprobeerd om je T2 kaartje in een andere tfn te zetten ? Dit kan helpen, niet dat het de bedoeling is maar dan kun je wel testen of er toch iets met je TFN is of dat het ergens anders aan ligt.
 
weetniet
Heb diverse simkaartjes van Tele2 in mijn mobiel gedaan. Helaas zonder resultaat.
Als ik mijn simkaart in een oude mobiel stop, werkt het wel.
 
weetniet
hoelang is die storing dan al? want ik heb het al weken namelijk.

Platte pagina's zonder opmaak werkt gewoon, maar als er plaatjes op de site staan, dan werkt het niet meer.

Ook rss feeds werken niet meer.
 
ankiepankie

Quote

slubber schreef:
Het werkt weer!!!


Bij mij nog niet, vanmorgen Tele2 aan de lijn gehad, die niets van een storing afwisten.... Word er helemaal kriegelig van, want heb het dit weekend nodig.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GPRS / WAP probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem VPN connectie Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 nov 2015
Comtrend Tele2 modem Probleem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 2 01 dec 2012
amino home cinema probleem! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 18 okt 2012
Probleem met tele2 + sitecom router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 20 sep 2012
Abo bestellen - probleem met nummerbehoud: huidige provider staat niet in lijst Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 7 23 apr 2012
Advertentie