Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met Vood 422
Glenno18
Beste,

Bij mijn vriendin staat een draadloze router, een Vood 422.
Deze router is geleverd door Tele2 en zit bij een standaard-pakket voor telefoon en internet. Er zit tevens een wireless-functie op.
Sinds kort krijgt ze geen verbinding meer met deze router en hij is ook niet meer zichtbaar in de lijst met draadloze netwerkverbindingen.

Ze logt in op de router met een laptop met Windows Vista erop.

Als ik vervolgens wil inloggen op de configuratiepagina van de router kom ik daar niet in. (192.168.1.1)
als ik ping naar de router (192.168.1.1) krijg ik meestal een aantal time out's en een aantal antwoorden.

Ik vind de draadloze router ook nergens meer terug.
Iemand misschien enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen?

Greetz,

Glenn

Lebra
Hallo, Heb je het al geprobeerd eerst met een LAN0-kabeltje vanuit je laptop in de tweede aansluiting te stoppen. dan vervolgens in je explorer 192.168.1.1 in te typen. Als het goed is, dan kun je er weer in. Mocht het niet lukken, dan kun je aan de achterkant van de router een reset geven dmv met een paperclip in een daarvoor bestemt uitsparing te drukken.

succes....

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met Vood 422', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 Jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 Nov 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 19 Feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 Feb 2014
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 Dec 2013
Advertentie